| کد خبر: 267922 |

بهره برداری از ۲۲ طرح حوزه راه در استان یزد به مناسبت دهه فجر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از افتتاح ۲۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۴۲ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از افتتاح ۲۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۴۲ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد رستگاری  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تأثیر محورهای مواصلاتی بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر است و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم می آورد، پس از انقلاب توسعه راه ها مخصوصاً در بخش جاده ای به سرعت افزایش یافت که اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز در این امر مهم سهم بسزایی داشته و دارد.

وی افزود: در همین راستا نیز به مناسبت ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی، شاهد افتتاح ۲۲ طرح حوزه راه با اعتباری بالغ بر ۵۴۲ میلیارد تومان در استان خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان این که طرحهای مذکور در بخش راه های اصلی و شریانی به طول ۵۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: مهم ترین طرح های این بخش در محورهای نائین – اردکان، مهریز - انار، یزد - تفت، ابرکوه – سورمق، نوگنبد – شمش، اردکان – یزد، نائین – یزد و مهریز قرار دارد.

وی اضافه کرد: محورهای روستایی و فرعی نیز شامل یزد – خضرآباد، سورک، مریم آباد، شمس آباد – عقدا، مدوئیه، دهشیر – تنگ حوضکی، چاه متک، دربید – دشت ده، حاجی آباد – زرین – بیاضه، جمعاً به طول ۴۲ کیلومتر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان انجام شده است و در این ایام به بهره برداری می رسد.

رستگاری در پایان نیز تأکید کرد: تمامی طرح های مذکور با هدف خدمت به مردم در راستای ارتقاء سطح ایمنی راه ها و کاهش تصادفات، توسط راهداران در سراسر استان انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.