| کد خبر: 250888 |

در آستانه سفر رئیس جمهور به یزد؛

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان جهت اجرای برنامه‌های سفر برگزار شد

با توجه به سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد و در جهت هماهنگی بیشتر بین ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی جلسه ای در سالن شهید اشترزاده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

تین نیوز

با توجه به سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد و در جهت هماهنگی بیشتر بین ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی جلسه ای در سالن شهید اشترزاده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

بنابرگزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی،احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد گفت: با عنایت به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی تشکیل دادیم، تا ضمن تشریح برنامه های در دست اجرا هماهنگی بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه مسکن آیین افتتاح ۳۷۴ واحد که ۱۷۴ واحد آن به صورت ویلایی یک طبقه طرح نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و به صورت همزمان نیز آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳۶۰۰ واحد مسکن ویلایی در استان یزد برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سطح کشور ، واحدهای ویلایی یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه در زمین های ۲۴۰ و ۲۵۰ مترمربعی طراحی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه راه نیز ۲۰ کیلومتر از محور اسفندآباد - صفاشهر که از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد می باشد با اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد و همچنین ۳۰ کیلومتر از باند دوم محور اردکان-چوپانان نیز که از محل اعتبارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آماده شده، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه از تمام مدیران کل نیز خواسته شد با عنایت به برپایی میز ارتباطات مردمی که با حضور جمعی از مسئولین وزارت راه و شهرسازی به صورت متمرکز برگزار می شود، ضمن حضور خود، معاونین و کارشناسان مطلع به درخواست های مردمی رسیدگی و حتی المقدور مسائل مطروحه را حل و فصل نمایند . لازم به ذکر است در ادامه جلسه هر کدام از مدیران کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های خود بر آمادگی کل مجموعه تحت سرپرستی جهت اجرای برنامه های سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد تاکید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.