| کد خبر: 189138 |

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تشریح کرد

◄ جزئیات ساخت ترمینال جدید فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در خصوص ساخت ترمینال بزرگ این فرودگاه عنوان کرد: ما نیاز ساخت این ترمینال را برای امروز خود ندیدیم بلکه برای 20 تا 40 سال آینده نظر گرفته شده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در خصوص ساخت ترمینال بزرگ این فرودگاه عنوان کرد: ما نیاز ساخت این ترمینال را برای امروز ندیدیم بلکه برای 20 تا 40 سال آینده نظر گرفته شده است.

فخرالدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز درباره جزئیات افتتاح ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل که قرار است با سفر رئیس‌جمهور به این استان بهره‌برداری برسید، توضیح داد: احتمالاً سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل در انتهای تیرماه انجام می گیرد.

او در ادامه اضافه کرد: بنای ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل 8 هزار و 100 متر است که تاکنون بالغ‌بر 60 میلیارد تومان برای آن هزینه شده که با نصب برخی از تجهیزات و دستگاه‌های دیگر این رقم نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اعلام کرد: با افتتاح این ترمینال مساحت کل ترمینال فرودگاه اردبیل به 13 هزار متر خواهد رسید.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که نیاز ساخت این ترمینال با توجه به حجم پروازی در این فرودگاه به چه میزان حس می‌شد عنوان کرد: ما نیاز ساخت این ترمینال را برای امروز خود ندیدیم بلکه برای 20 تا 40 سال آینده نظر گرفته شده است.

وی در خصوص پروازهای هفتگی این فرودگاه گفت: به صورت هفتگی 44 پرواز رفت‌وبرگشت از فرودگاه اردبیل انجام می‌شود این در حالی است که برای افزایش پروازها با شرکت‌های هواپیمایی داخلی در حال مذاکره هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.