| کد خبر: 256666 |

چند درصد از متوفیان تصادفات رانندگی شهر تهران عابران پیاده هستند؟

۴۴ درصد از متوفیان تصادفات رانندگی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ به عابران پیاده اختصاص دارد که نشان دهنده اهمیت ترددهای این قشر است و موتورسیکلت و خودرو در جایگاه بعدی قرار دارد.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۴ درصد از متوفیان تصادفات رانندگی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ به عابران پیاده اختصاص دارد که نشان دهنده اهمیت ترددهای این قشر است و موتورسیکلت و خودرو در جایگاه بعدی قرار دارد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رابعه جوانبخت افزود: یکی از مهم ترین گروه از کاربران ترافیکی عابران پیاده هستند که بارها در خصوص عدم تردد آنها در معابر بزرگراهی هشدار داده شده است، زیرا این گروه آسیب پذیرترین هستند و با کوچکترین برخورد و اتفاق و ضربه ناگهانی که توسط وسائل نقلیه به آنها وارد می شود حجم و شدت آسیب دیدگی بسیار بالایی را متحمل می شوند.

وی بیان داشت: دردناکترین تصادفاتی که در معابر شاهد آن هستیم، همین تصادفات عابران پیاده ای است که صبح از خانه خارج شده تا به کارهای روزمره خود برسند ولی به یکباره و با یک تصمیم اشتباه و انتخاب نادرست، خودشان را در معرض بزرگترین تهدیدها قرار می دهند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: آمار فروردین ماه امسال نیز نشان می دهد ۴۰ درصد از متوفیان شهر تهران در تصادفات به عابران پیاده اختصاص دارد که چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد ولی باز هم عدد بالایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.