| کد خبر: 253842 |

جاده چالوس یک طرفه است

اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها از طریق شماره ۱۲۰

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در اولین روز از سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در اولین روز از سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور، گفت: از صبح امروز جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده و تردد از مسیر  شمال به جنوب این محور ممنوع است و در آزادراه تهران شمال هم تردد از مسیر  شمال به جنوب ممنوع است.

وی درباره وضعیت ترافیکی معابر نیز گفت: بر اساس  آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، از صبح امروز جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده و تردد از مسیر  شمال به جنوب این محور ممنوع است. در آزادراه تهران شمال هم تردد از مسیر  شمال به جنوب ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در محور هراز محدوده مشاء، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال محدوده شهرستانک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین رشت  و ترافیک سنگین در حدفاصل منجیل تا رودبار در همین محور گزارش شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های  البرز و مازندران گزارش شده است گفت: همچنین  بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

شیرانی ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی از دستگاه های ترددشمار تردد در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل یک درصد افزایش داشته است.  همچنین اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج قزوین، آزادراه تهران کرج، آزادراه قزوین کرج، آزادراه کرج تهران، محور قرچک ری، آزادراه تهران قم، آزادراه تهران ساوه ، آزادراه قم تهران، محور امامزاده هاشم تقاطع سراوان و آزادراه قزوین رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت  گذشته را داشتند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.