| کد خبر: 157690 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ امکان پرداخت اقساطی جرایم رانندگی تا پایان آذرماه

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه سال 95 تا پیش از پایان آذرماه جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه سال 95  تا پیش از پایان آذرماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سرهنگ عین اله جهانی با اشاره به طرح بخشودگی دو برابری جرایم معوقه رانندگی سال 95 ، اظهار کرد: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 95 پایان آذرماه به اتمام می رسد و تمدید زمان اعلام شده قطعاً ممکن نیست.

وی با اشاره به این که، در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه 2 برابری آنها مجدداً اعمال می شود، تصریح کرد: بر اساس قانون بودجه 96 مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 95 اقدام کنند، 2 برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

جهانی با بیان این مطلب که «مالکان وسایل نقلیه  اگر جرایم معوق رانندگی تا پایان سال 95 را در مهلت تعیین شده پرداخت کنند می توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را بپردازند»، ابراز کرد: این فرصت بسیار خوبی است که قانونگذار در اختیار هموطنان قرار داده است تا بتوانند نسبت به پرداخت دیون معوقه خود اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: پرداخت موردی جرایم رانندگی در سایت www.rahvar120.ir طراحی شده است و هموطنان می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پرداخت موردی یا همان اقساطی جرایم اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به تجربه سال های گذشته در پرداخت جرایم رانندگی اشاره داشته و گفت: اغلب هموطنان در روزهای پایانی اتمام طرح مراجعه می کنند که متاسفانه به علت مراجعه حداکثری در روزهای پایانی، ارائه خدمات توسط پلیس راهور یا سامانه های پلیس به علت حجم مراجعات با مشکل مواجه خواهد شد و تنها در این بین مراجعان هستند که با معطلی چند ساعته بخش زیادی از زمان خود را باید صرف این کار کنند.

جهانی با اشاره به این مهم که مهلت بخشودگی به هیچ وجه قابل تمدید نیست تاکید کرد: هم وطنان ممکن است نسبت به این موضوع ناآگاه باشند که با پایان یافتن آذرماه مهلت بخشودگی جرایم به اتمام رسیده و مبلغ جرایم دوبرابر از آنها دریافت خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا  خاطرنشان کرد: هم وطنان در نظر داشته باشند که در حال حاضر با پرداخت به موقع جرایم از دو امتیاز برخوردار خواهند شد، در ابتدا از طرح بخشودگی استفاده کنند و در ثانی،  موضوع محدودیت در تردد وسایل نقلیه که با عدم پرداخت جرایم مشمول ان خواند شد،  مشمول خودرو آنها نشده و لذا می توانند از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند تاعلاوه بر سود مالی که نصیب آنها می شود از نگرانی توقیف خودرو خود نیز رهائی پیدا کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.