| کد خبر: 154249 |

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد

افزایش ترافیک در محور مهران به ایلام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از افزایش ترافیک محور مهران به ایلام نسبت به ساعات آغازین امروز خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از افزایش ترافیک محور مهران به ایلام نسبت به ساعات آغازین امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: حجم ترافیک محور مهران به ایلام نسبت به صبح امروز افزایش یافته است اما ترافیک روان است.

وی افزود: همچنین در محورهای چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم. در استان کرمانشاه محور اسلام آباد به ماهی دشت نیز بار ترافیک برگشت مسافرین اربعین حسینی مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: بار برگشت زائرین در استان های ایلام و خوزستان پرحجم است و در این استان ها مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خطاب به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد: با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و هر زمان که نیاز به استراحت بود و یا احساس خستگی کردند در محل مناسب پارک و دقایقی را بخوابند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی نیز گفت: در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه 15 آبان تا ساعت 07:00 صبح روز سه شنبه مورخ 23 آبان در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه ممنوع است. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند).

رحمانی ادامه داد: تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه 15 آبان تا ساعت 07:00 صبح روز سه شنبه 23 آبانماه در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

وی افزود: در استان ایلام نیز تردد کلیه تریلرها ، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دوشنبه مورخ 15 آبان تا ساعت 07:00 روزسه شنبه مورخ 23 آبانماه از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران ممنوع است.

رحمانی تاکید کرد: در استان لرستان نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 صبح روز دو شنبه مورخ 15 آبانماه تا 07:00 صبح روز سه شنبه مورخ 23 آبانماه  در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.