| کد خبر: 153971 |

رئیس پلیس راهور گرگان خبر داد

اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف و توقیف 10 خودرو متخلف در گرگان

رئیس پلیس راهور گرگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و پلیس با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور گرگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و پلیس با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

عباس مهاجر بسطامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص حضور پررنگ پلیس راهور گرگان در شامگاه گذشته در محور ناهارخوران اظهار کرد: این حضور به دلیل اجرای طرح ضربتی پلیس راهور با رانندگان متخلف بوده است.

وی ادامه داد: این طرح در گرگان ادامه خواهد داشت و پلیس راهور گرگان با رانندگان متخلفی که به اجرای حرکات مارپیچ، سرعت و سبقت غیرمجاز، مزاحمت برای مردم، ایجاد آلودگی صوتی می‌پردازند برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در ظاهر خودرو تخلف محسوب شده و پلیس بر اساس قانون مکلف به برخورد با این رانندگان متخلف است و بدون اغماض و با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی با رانندگان متخلف برخورد خواهیم کرد.

بسطامی بیان کرد: نصب شیشه دودی بر روی خودرو، اگزوزهای نامتعارف، بوق‌های ناهنجار، نصب سیستم‌های صوتی نامتعارف که باعث ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی برای شهروندان شود، تغییر در رنگ و یا شاسی خودرو تخلف است و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: شامگاه گذشته که طرح ضربتی پلیس راهور گرگان با حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس و تیم‌های خودرویی و موتوری در محور ناهارخوران گرگان اجرایی شد 10 خودروی متخلف که اقدام به حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای مردم داشتند توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

بسطامی بیان کرد: 20 خودروی دیگر نیز به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و تخلفات ذکر شده اعمال قانون شد و تاکید می‌کنم که این طرح در گرگان ادامه خواهد داشت و پلیس راهور با جدیت با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

وی در پایان ابراز کرد: تمام تلاش پلیس در برخورد با رانندگان متخلف به منظور ایجاد نظم ترافیکی و پیشگیری از حوادث رانندگی است که خدای ناکرده شاهد سوانح رانندگی به خصوص سوانح رانندگی منجر به فوت در شهر گرگان نباشیم زیرا این حوادث زیبنده مردم گرگان نیست.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.