| کد خبر: 33447 |

معاون وزیر راه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی خبر داد:

◄ استقرار ۱۵ هزار راهدار در جاده‌ها در قالب طرح زمستانی راهداری

تین نیوز | رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی گفت: 985 راهدارخانه ثابت و سیار به همراه 1400 اکیپ راهداری، 1400 گشت راهداری و 15 هزار راهدار در طرح زمستانی در جاده ها مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی، صبح امروز (نوزدهم آذرماه) در مجاورت پیست آبعلی و با حضور مسوولان سازمان راهداری، پلیس راهور ناجا، سازمان امداد و نجات، هلال احمر و امداد خودرو ایران برگزار شد.

داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این رزمایش اظهار داشت: در سال جاری علی‌رغم محدودیت های مالی و اعتباری سازمان، دولت و مجلس با تمرکز بر مساله راهداری و ایمنی راه، توجه خوبی به بودجه راهداری استان ها داشتند.

وی افزود: با تصویب بودجه مناسب در چند ماه اخیر، عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته ایم و کارها با سرعت بیشتری انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2 هزار میلیارد تومان در اختیار بخش راهداری استان ها قرار داده شده تصریح کرد: اولویت ما در راهداری، ارتقای ایمنی است و در صورتی که اعتبارات به حد کافی نباشد نیز این مساله اهمیت زیادی دارد و نباید به دلیل کمبود اعتبارات، به موضوع ایمنی اهمیت نداد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه همکاری خوبی میان سازمان و پلیس راهور وجود دارد، گفت: در حال حاضر با تفاهم میان راهداری و راهور، 400 دوربین ثبت تخلف در جاده ها فعال هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، در چند ماه آینده نیز تمام راه های شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات مجهز می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تایید شورای اقتصاد و اخذ مصوبه، پاسگاه های بتنی پیش ساخته پلیس به منظور تسریع و چابک سازی عملیات، خریداری و در جاده ها نصب خواهد شد.

کشاورزیان در پایان یادآور شد: در طرح رزمایش ترافیکی زمستانی، 985 راهدارخانه ثابت و سیار به همراه 1400 اکیپ راهداری، 1400 گشت راهداری و 15 هزار راهدار در جاده ها مستقر هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.