| کد خبر: 261609 |

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به فناوری‌ های نوین مجهز می‌ شود

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت فناورانه بوده و با توجه به آخرین پیشرفت های علمی در دنیا و نیاز کشور به فناوری های نوین، تولید بومی و خرید تجهیزات روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

تین نیوز

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت فناورانه بوده و با توجه به آخرین پیشرفت های علمی در دنیا و نیاز کشور به فناوری های نوین، تولید بومی و خرید تجهیزات روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مشترک شورای مدیران ستادی و استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: با حمایت های وزیر راه و شهرسازی امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک به تجهیزات جدید مجهز می شود و نیاز کشور را به این تجهیزات و آزمایش های نوین رفع خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: با پژوهش، بررسی و نیازسنجی های صورت گرفته در کشور و ارزیابی فناوری های نوین در دنیا و همچنین تعامل با نهادها و سازمان های مرتبط، نسبت به شناسایی نیازهای فنی کشور اقدام شده و تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و یا در حال خریداری و یا بومی سازی است.

کیانپور ادامه داد: نحوه استفاده از این تجهیزات آموزش داده شده و تجهیزات فوق به مراکز استانی ارسال شده تا در ارائه خدمات به پروژه ها به کار گرفته شود.

وی با اشاره به وضع تحریم های ظالمانه علیه کشور گفت: هیچ محدودیتی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مانع ارائه خدمات کنترل کیفیت در کشور نیست و همکاران ما با کار جهادی و تلاش مضاعف راه های جدیدی برای ارائه خدمات و ارتقاء کیفی پروژه های عمرانی منطبق بر استانداردهای روز ملی و بین المللی پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: با توسعه تجهیزات، توزیع امکانات بر اساس نیاز و تقاضای بازار به استان ها انجام خواهد شد.

کیانپور تصریح کرد: تکنولوژی های نوین به زودی در پروژه های ملی، استانی و بخش خصوصی به کار گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.