| کد خبر: 259876 |

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای ۸ استان

سازمان هواشناسی برای ۸ استان کشور به دلیل بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی معابر، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی برای ۸ استان کشور به دلیل بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی معابر، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، با اعلام سازمان هواشناسی در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات تهران، البرز و مازندران و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور برای شدت بارش‌های امروز و فردا در نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق و ارتفاعات سمنان، ارتفاعات گلستان، مازندارن و تهران هشدار سطح نارنجی صادر کرده است. این بارش‌ها احتمالاً باعث آب‌گرفتگی معابر و سیلاب‌ها به صورت محلی در این مناطق می‌شود و هموطنان باید تمهیدات لازم را در این رابطه در نظر بگیرند.

طبق همین گزارش در جنوب کشور و ارتفاعات شمالی هرمزگان و ارتفاعات جنوب سیستان بلوچستان، کرمان و جنوب شرق فارس بعدازظهر تا اوایل شب رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز در شمال شرق و شرق کشور، به ویژه در خراسان رضوی و سیستان در چند روز آینده شاهد باد و گرد و خاک شدید هستیم.

دوشنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب و دامنه جنوبی البرز، یعنی استان‌هایی مثل زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، مرکزی، قم و شمال اصفهان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تهران امروز بعدازظهر با افزایش باد مواجه می‌شود، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز پایتخت‌نشینان شاهد بارش‌های پراکنده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید هستند. بیشینه دمای تهران در امروز ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.