| کد خبر: 259195 |

صدور ۷ گواهینامه و تاییدیه فنی در ۴ ماه نخست سال جاری

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷ گواهینامه و تاییدیه فنی برای صاحبان ایده در بخش ساختمان صادر شده است، تاکید کرد: کیفیت و ایمنی اولویت نخست مرکز تحقیقات برای ارایه تاییدیه فنی است.

تین نیوز

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷ گواهینامه و تاییدیه فنی برای صاحبان ایده در بخش ساختمان صادر شده است، تاکید کرد: کیفیت و ایمنی اولویت نخست مرکز تحقیقات برای ارایه تاییدیه فنی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص عملکرد آن مرکز در خصوص ارایه تاییدیه و گواهینامه فنی برای صاحبان ایده در بخش ساختمان گفت: با توجه به سرعت گرفتن پروژه‌ های نهضت ملی مسکن، برنامه‌ریزی‌ها به سمت و سویی رفته است تا در اسرع وقت بتوانیم به نیاز فناورانه‌ ای که صاحبان ایده در حوزه ساختمان دارند پاسخ بدهیم.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مدت زمان ارایه گواهینامه و تاییدیه فنی از سوی آن مرکز را برای بیشتر ایده‌ها دو ماه عنوان کرد و افزود:  بر اساس مدت زمانی که در قانون و ضوابط تعیین شده است مرکز تحقیقات باید در مدت زمان حداکثر دو ماهه نظرات خود را در خصوص ارایه تاییدیه فنی به صاحبان ایده ارایه دهد و اینکار را تعیین تکلیف کند. مواردی نیز نیاز به زمان بیشتری دارد که این موارد نیز بررسی می‌شود و پاسخ مناسب ارایه خواهد شد.

حیدری تاکید کرد: در موضوع ساخت مسکن موضوع کیفیت و ایمنی جان مردم برای مرکز و سایر ارگان‌های مرتبط با ساخت مسکن حائز اهمیت است. گاهی برخی از تکنولوژی ها نیاز به آزمایش های متعددی دارد که زمانبر است و این زمانبر بودن به دلیل ایمنی جان مردم است که به دلیل حساسیت بوده و جزو ضرورت‌ هایی است که به آن توجه ویژه داریم.

به گفته وی، از ابتدای سال تاکنون ۷ مورد تاییدیه فنی توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به صاحبان ایده و فناوری ارایه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.