| کد خبر: 255938 |

دیدار نماینده اسکان بشر ملل متحد با سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

نماینده دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) با سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دیدار کرد.

تین نیوز

نماینده دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) با سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دیدار کرد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نماینده دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) با سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دیدار و درباره همکاری ها و تعاملات فی مابین گفت وگو کرد. 

 سرمینیواسا پاپوری نماینده دفتر آسیا و اقیانوسیه برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) با حضور در مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن دیدار و گفتگو با محمد مهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درخصوص فعالیت های مطالعاتی و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح بهتاب ۱و ۲ بر گسترش همکاری های علمی و پژوهشی فی مابین تاکید کرد.

 وی ضمن اضهارخرسندی از همکاری مجموعه دفتراسکان بشرملل متحد در ایران گفت: این امیدواری وجود دارد که تبادلات علمی بیشتری بین دو مجموعه شکل بگیرد و تدوام داشته باشد.

پاپوری توضیحاتی درباره فعالیت های برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران و فعالیت های پروژه ارتقای تاب آوری بیمارستان ها در برابر سوانح طبیعی، پشتیبانی اضطراری از بیمارستان ها و سکونتگاه های ایمن تر و همچنین پشتیبانی از بازسازی سکونتگاه ها در مناطق زلزله زده در استان هرمزگان که در همکاری با وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و با حمایت مالی دولت ژاپن در حال انجام می باشد ارائه کرد.

در این جلسه همچنین مباحث و زمینه های مشترک برای همکاری های بعدی برنامه اسکان بشر ملل متحد و مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در ارتباط با موضوعات مصرف انرژی و کاهش پیامدهای ناشی ازسوانح طبیعی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

نماینده دفتر آسیا و اقیانوسیه برنامه اسکان بشر ملل متحد درپایان از برگزاری مطللوب و موفق اولین و دومین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکزحیاتی ، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای اجرای طرح بهتاب ۱ و ۲ از سوی مرکزتحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و چندین نهاد وارگان دولتی و خصوصی ایرانی و همچنین کشور ژاپن تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز متقابلا ازحمایت های ارزنده کشور ژاپن در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی به ویژه درراستای ایجاد بسترارتقای بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی در جمهوری اسلامی ایران تقدیر نمود.

حیدری استمرار همکاری های بین المللی با برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) را همواره در دستور کار مرکز تحقیقات دانست به طوری که حمایت های دفتر آسیا و اقیانوسیه را درزمینه ارتقای این مهم، بسیار ضروری و مفید ارزیابی نمود.

خاطرنشان می شود، در ادامه این نشست، کلانتری مدیر دفتر برنامه اسکان بشرملل متحد درایران به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص طرح «بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی - بهتاب» که در راستای طرح های بشردوستانه دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد و با حمایت مالی کشور ژاپن در دو فاز تعریف شده است ، پرداخت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.