| کد خبر: 256746 |

صبح امروز انجام شد؛

استقبال وزیر راه و شهرسازی از هیئت عالی رتبه ترکمنستان

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ترکمنستان صبح امروز در مهرآباد از هیئت عالی رتبه ترکمنستانی به ریاست رئیس خلق مصلحتی و رهبر ملی این کشور استقبال کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ترکمنستان صبح امروز در مهرآباد از هیئت عالی رتبه ترکمنستانی به ریاست رئیس خلق مصلحتی و رهبر ملی این کشور استقبال کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ترکمنستان، صبح امروز سه شنبه از قربان قلی بردی محمداف رئیس خلق مصلحتی و رهبر ملی ترکمنستان در مهرآباد استقبال کرد.

بذرپاش در بدو ورود هیئت ترکمنستانی ضمن ابراز خرسندی و خوشامدگویی، بیان داشت: حضور هیئت عالی رتبه ترکمنستان و برگزاری دیدارها و مذاکرات برنامه ریزی شده این سفر، نوید بخش توسعه راهبردی دو کشور خواهد بود.

وی افزود: موضوعات مورد بحث و بررسی بین دو طرف در خصوص ترانزیت و کریدورهای بین المللی، انرژی، صادرات محصولات کشاورزی، برق و حوزه سرمایه گذاری و دیگر موارد در این سفر مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ترکمنستان تصریح کرد: در این سفر اعضای هیئت ترکمنستانی با وزرا و مقامات عالی رتبه ایرانی به صورت جداگانه دیدار و مذاکره خواهند کرد.

قربان قلی بردی محمداف نیز در بدو ورود با اشاره به اینکه در این سفر مذاکرات خوبی شکل خواهد گرفت، ابراز امیدواری کرد که در دیدار با مقامات ایرانی زمینه توسعه روابط بیش از پیش فراهم شود.

امروز وزیر راه و شهرسازی کشورمان با رئیس آژانس حمل ونقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان دیدار و مذاکره جداگانه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.