| کد خبر: 235101 |

◄ تشکیل کمیته انتصابات در وزارت راه و شهرسازی؟

شنیده ها از محافل حمل و نقلی و شبکه های اجتماعی حکایت از آن دارد که در وزارت راه و شهرسازی، کمیته ای با عنوان کمیته انتصابات در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است.

تین نیوز

شنیده ها از محافل حمل و نقلی و شبکه های اجتماعی حکایت از آن دارد که در وزارت راه و شهرسازی، کمیته ای با عنوان کمیته انتصابات در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است.

به گزارش تین نیوز، گفته می شود این کمیته با هدف شناسایی و پیشنهاد و بررسی سوابق و تجربه افراد شایسته برای تصدی مدیرعاملی و ریاست شرکت ها و سازمان های وزرات راه و شهرسازی راه اندازی شده است.

چند روز پیش گفته شد که روسای حراست همه وزارتخانه های دولت سیزدهم به طور متمرکز و همزمان منصوب شده اند. این درحالی است که رستم قاسمی وزیر راه شهرسازی نیز تا کنون دو انتصاب مهم در این وزارتخانه داشته است.

بیشتر بخوانید:

او علی جعفری که دانش‌ آموخته حقوق عمومی و حقوق بین‌ الملل از دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی است را به‌ عنوان مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی و مهدی غضنفری وزیر اسبق صمت را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرده است.

اکنون نیز شنیده شده، کمیته انتصابات برای انتخاب روسا و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه وزرات راه و شهرسازی در این وزارتخانه ها تشکیل شده است. گفته می شود کمیته انتصابات زیر نظر دستیار ویژه به کار بررسی صلاحیت و انتصاب معاونان و مدیران وزارتخانه خواهد پرداخت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حامد کرمانیون 1 0

    چقدر در وزارت راه و شهرسازی جای مرحوم دکتر امیر جعفر پور عزیز خالی است.
    بدون شک وزارت راه و شهرسازی ایران، مرهون تلاش های ایشان است، دکتر جعفر پور مرد میدان جهاد علمی ایران بود و هیچگاه یادشان از ذهنمان بیرون نمی‌رود

  • Mohammad 0 0

    سلام راه آهن مدیری چون مرحوم دکتردادمان می خواه

  • کوروش 0 1

    کمیته انتصابات. چه عنوان آشنایی
    در دهه ی هفتاد هم یکی از مدیران راه اهن پس از اینکه ارتقاء پیدا کرد، یک کمیته ی انتصابات تشکیل داد برای تعیین جانشین خودش. نتیجه این کمیته به طرز خودجوشی !!! قوم و خویش این مدیر محترم از آب در اومد.
    این کمیته فعلی هم مثل همون کمیته ست؟

  • میلاد حجتی پور 1 0

    خواهشا فکر به حال سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کنید واین مدیران رواز این سازمان دور کنید

  • دلسوز وزارت 0 0

    تجربه و سابقه 19 ساله بنده در ستاد وزارت راه و شهرسازی اینست که مدیران و معاونین وزیر در ابتدای دولتهای جدید، خوب هستند. اما به مرور کیفیت افت میکند تا جایی که در اواخر دولت(بعد 8 سال) کیفیت مدیران و معاونین وزیر و روسای سازمانها شدیدا افت میکند. این میشود که مدیران و معاونین وزیر در ابتدای دولت جدید حتما حتما باید تغییر کنند و ایشان در جاهای دیگر هم بکار گرفته نشوند. چون قطعا باعث نابودی خواهند بود. گفته بنده نیاز به نام بردن از مدیر یا معاون وزیر خاصی ندارد. تک تک مدیران و معاونین وزیر دولت قبل شامل این شرایط میشوند. لطفا کمیته مزبور از افراد جوان و سالم و خوش فکر استفاده نماید و سمت با تحصیلات مرتبط باشد نه آنکه مدیر کل استان، لیسانس معارف داشته باشد و یا مدیر بودجه لیسانس ریاضی یا الی ماشاالله...پرواضح است ملاک مدیر خوب بودن، زیاد ماندن در سرکار نیست. مهم کیفیت است. مدیران فعلی تنها زیاد در اتاقشان میمانند تا مبادا اخر وقت اتاقشان تصاحب نشود!
    هدف از متن بنده تنهای تنها دلسوزی و کمک به تعالی وزارت راه بود به همین دلیل اسمی از هیچ مدیری آورده نشد. سپاس

  • همتی 0 0

    سلام به عنوان یک راهدارباسابقه۱۶ساله وازسر دلسوزی وابادانی کشوراین متن رامینویسم که راهداری به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد واین پاکسازی باید اول از استان اصفهان شروع شود.اصفهان بالق برهزارکیلومتر جادهای خراب دارد که جان مردم ومسافران درخطر است.تشکر فراوان از تین نیوز