| کد خبر: 219889 |

◄ مهلت واریز وجه طرح ملی مسکن تمدید شد/ ۱۶۰ هزار نفر آورده خود را پرداخت نکرده‌اند

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد تاکنون ۷۰ هزار نفر نیز آورده خود را در طرح اقدام ملی مسکن واریز کرده اند و در مقابل آن 160 هزار نفر عقب ماندگی در واریز داریم که حداکثر تا پایان مهرماه فرصت تکمیل وجه دارند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد تاکنون ۷۰ هزار نفر نیز آورده خود را در طرح اقدام ملی مسکن واریز کرده اند و در مقابل آن 160 هزار نفر عقب ماندگی در واریز داریم که حداکثر تا پایان مهرماه فرصت تکمیل وجه دارند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی در حوزه عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای توسعه ساخت طرح ملی مسکن واگذاری حداکثری اراضی در اختیار این وزارتخانه به راه و شهرسازی بود که امیدواریم اراضی بیشتری برای ساخت مسکن در اختیار داشته باشیم.

وی این تفاهم نامه را در راستای اجرای ماده ۶ قانون ساماندهی و تولید مسکن عنوان کرد و افزود: در راستای این قانون همه دستگاهها موظف به واگذاری اراضی مازاد خود به وزارت جهاد کشاورزی هستند. 

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس آئین نامه اجرایی ماده ۶ قانون ساماندهی که در هیات دولت اصلاح شد هر دستگاهی اراضی مازاد خود را برای ساخت مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد تا ۵۰ درصد این اراضی به همان دستگاه واگذار می شود.

 اسلامی اضافه کرد: در راستای این تفاهم نامه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته و طی سه سال به کارکنان جهاد کشاورزی واگذار می شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن شناخته شده اند، گفت: در همین راستا تاکنون ۱۴۰ هزار نفر پرونده تشکیل داده و ۱۰۰ هزار نفر آنها در بانکهای عامل حساب افتتاح کرده اند.

او اظهار داشت که تاکنون ۷۰ هزار نفر نیز آورده خود را واریز کرده اند و ادامه داد:مقابل آن 160 هزار نفر عقب ماندگی در واریز داریم که حداکثر تا پایان مهرماه فرصت تکمیل وجه دارند.

اسلامی اعلام کرد:با درخواست وزارت راه و شهرسازی، جاماندگان از وام ودیعه مسکن می توانند تا پایان مهر ماه برای دریافت آن ثبت نام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 1 0

    سلام. آیا اگر طرحی بنام مسکن مهر با شکست مواجه بشه و کلی از منابع مالی کشور رو معطل بگذاره ، آیا با تغییر اسم به " مسکن ملی" میشه نجات داد ؟