| کد خبر: 203001 |

رزمندگان پاسخی قاطع به آمریکا خواهند داد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای جهان مشخص شد که شعار مبارزه با تروریسم آمریکا یک فریب است، گفت: رزمندگان پاسخی قاطع به آمریکا خواهند داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای جهان مشخص شد که شعار مبارزه با تروریسم آمریکا یک فریب است، گفت: رزمندگان پاسخی قاطع به آمریکا خواهند داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی، نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: نقشه‌های آمریکا همه از سرپنچه تدبیر و اقدامات او تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: امروز دست آمریکای جهانخوار رو شد و مشخص شد جنگ نیابتی که راه اندازی کرده است و شعار مقابله با تروریسم، حرفی کاملا پوچ، آدرسی غلط و فریبی بزرگ برای تمام جهانیان است.

اسلامی با اشاره به اینکه مهد تروریسم آمریکاست، گفت: آمریکا با تاراج ذخائر منطقه و با همدستی متحدان خود آرامش را طی سالیان گذشته از منطقه گرفته و مردم را در عراق، سوریه و یمن آواره کرده است. این انتقام مشخصا انتقام از همه شکست هایی که در چهل ساله انقلاب با آن مواجه شده است.

وی افزود: آمریکا بداند که این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست. حتما رزمندگان پاسخ قاطعی به آمریکا خواهند داد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دنیا مشخص شد که ماهیت آمریکا چیست و شعار مقابله با تروریسم آن چقدر پوچ است، گفت:  از خدای متعال می خواهیم به همه ما توفیق دهد که بیشتر انقلاب اسلامی را بیشتر درک کنیم.

اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی اسوه تواضع، فروتنی و فداکاری بود، افزود: این شهید والامقام  فردی بصیر، شجاع و توانا بود که هم تاکتیک را خوب اجرا می کرد و هم به راهبردهای ملی و منطقه ای مسلط بود. او یک شخصیت جامع بود.

وی ادامه داد: شهادت زیبنده او بود و مبارکش باشد، اما راهش ادامه دارد. همه کسانی که قلبشان برای اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی در تپش است، حتما لحظه ای در پیمودن راه او کوتاهی نخواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با یادآوری کلام معمار کبیر انقلاب که فرموده بود «بکشید مارا، مردم ما بیدار‌تر می‌شوند»، گفت: خون های زیادی این انقلاب را آب یاری و بارور کرده است. اما هر خون جایگاه خود را دارد. خون سردار شهید سلیمانی همانند خون شهید بهشتی و یارانش، همانند خون شهید رجایی و باهنر و همانند خون شهدای دفاع مقدس، می‌تواند نقطه عطفی در انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: این اتفاق به  بیداری هر چه بیشتر کسانی که تاکنون تردید داشتند و فکر می کردند که نگاه و رفتار ما در منطقه درست و دقیق نیست، کمک می‌کند. امروز باید بفهمند که این آمریکای جهان خوار است که در منطقه و دنیا آرامش و آسایش را به هم زده است. آمریکا فقط و فقط به منافع خود فکر می کند و از هیچ خباثت و جنایتی فروگذار نمی  کند.

اسلامی در انتها گفت: این جنایت نشان می‌دهد که این همان آمریکاست که چهره واقعیش به لطف الهی به مردم ما معرفی شد. این چهره واقعی باید به شکل یک نماد مجسم روبروی ما باشد که ما تا محو کامل استکبار از پا ننشینیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.