| کد خبر: 186681 |

اسلامی:

◄ اتمام پروژه ملی مسکن‌مهر تا پایان سال 98

محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تلاش این وزارت تا پایان سال 98 پرونده مسکن مهر بسته شود.

تین نیوز

محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تلاش این وزارت تا پایان سال 98 پرونده مسکن مهر بسته شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، اسلامی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس بابیان اینکه باید در خانه‌دار کردن مردم اعتقاد راسخ داشته باشیم گفت: معنای این حرف من صرفاً ساخت خانه برای مردم نیست بلکه معنای آن تسهیل گری، ایجاد هماهنگی، اعمال مدیریت و فراهم کردن زمینه خانه‌دار شدن آن‌ها است.

او تکمیل و تحویل واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر را تکلیف اساسی وزارت راه‌وشهرسازی در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد فعال شدن بسیاری از پروژه‌های متوقف‌شده مسکن مهر بودیم که تصمیم داریم این روند را ضمن افتتاح و تحویل واحد‌ها تا پایان سال ۹۸ در سراسر کشور ادامه دهیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم.

وزیر راه‌وشهرسازی آغاز ۴۰۰هزار واحد مسکونی جدید در سطح کشور را مأموریت دوم این وزارتخانه در حوزه مسکن در سال‌جاری دانست و گفت: قطعاً این اقدام در تعادل بخشی بازار مسکن تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت چراکه جامعه هدف آن اقشار متوسط و کم‌درآمد هستند که باید خانه‌دار شدن آن‌ها را طبق الگو‌های تعریف‌شده در این برنامه تا حد ممکن تسهیل کنیم.

او تحویل محیط مناسب زندگی به مردم را نکته کلیدی در اجرای این برنامه دانست و گفت: مردم تنها به یک سرپناه احتیاج ندارند بلکه تمامی خدمات لازم برای زندگی آن‌ها باید در شهر‌های جدید فراهم شود.

اسلامی با تأکید بر ضرورت هویت بخشی به شهر‌های جدید بیان کرد: ما باید شخصیت و هویت شهر‌ها را با کمک مردم فراهم و معرفی کنیم و در این راستا ایجاد اعتماد متقابل بین سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیر امری ضروری است که قطعاً در افزایش راندمان اجرای پروژه‌ها نقش مؤثری خواهد داشت.

وزیر راه‌وشهرسازی در پایان ضمن قدردانی از استاندار و دستگاه‌های خدمات را برای همکاری در تکمیل واحد‌های مسکن مهر گفت: در این راستا حمل‌ونقل درونی و اتصال به پردیس به کلان‌شهر تهران نیز برای ما در اولویت قرار دارد تا درنهایت شهری فاخر را با محیط و کیفیتی مطلوب به شهروندان ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.