| کد خبر: 183259 |

وزیر راه و شهرسازی:

◄ از رفتارهای سنتی فاصله بگیریم

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ایام پرترافیک سفرهای هوایی امیدواریم با تلاش مضاعف مدیران فرودگاه‌ها رضایت مسافران را در بر داشته باشد.

تین نیوز

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ایام پرترافیک سفرهای هوایی امیدواریم با تلاش مضاعف مدیران فرودگاه‌ها رضایت مسافران را در بر داشته باشد.

به گزارش تین‌نیوز  وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: جریان مدیریت جریانی در حال گردش است و در هر نوبت کسان دیگری سکان‌داری بر عهده می‌گیرند و نقش خود را ایفا می‌کنند. نگاه ما به لحاظ مدیریتی به نیروهای داخل خانواده بوده است تا رشد سازمانی پابرجا باشد.

اسلامی با تاکید بر این‌که ما امروز به شدت نیازمند فاصله گرفتن از رفتارهای سنتی هستیم بیان کرد: رشد و تعالی به صورت جزیره‌ای اتفاق نمی‌افتاد از همین‌رو باید نگاهمان تعاملی باشد.

 وی خطاب به مدیر عامل جدید شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران گفت: نقش نیروی انسانی و سلامت اداری و مراقبت از بیت المال از محورهای مهم فعالیت هر مدیری است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که هیچکدام از فرودگاه های کشور امروز در شأن مردم نیست، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پروازها تنها از هشت فرودگاه انجام می‌شود این در حالی است که شأن مردم ایران این نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.