| کد خبر: 182692 |

وزیر راه‌و‌شهرسازی:

◄ بسیج مهندسین در تحرک و بازآفرینی شهری و مهار حاشیه‌نشینی همراهی کند

وزیر راه و شهرسازی به نقش بسیج مهندسی در تحقق اهداف اشاره داشت و گفت: تحرک و بازآفرینی شهری و مهار حاشیه‌نشینی از مواردی است که بسیج مهندسی به‌خوبی می‌تواند وزارت راه و شهرسازی را در آن همراهی کند.

تین نیوز

همایش بزرگداشت روز مهندسی با حضور و سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد اسلامی وزیر راهوشهرسازی  در ساختمان دادمان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم توجه حضار را به این موضوع جلب کرد که، توجه به نیاز کشور در شرایط اقتصادی که بیش از هر زمان به آن محتاج هستیم همبستگی و کار جهادی است که بامعنا کردن ما می‌توانیم در جمهوری اسلامی ظهور پیدا می‌کند.

محمد اسلامی با اشاره به این نکته که،  دشمن سعی دارد ما را ناتوان نشان دهد که با ۴۰ سال گذشته قابل قیاس نیست، گفت: دشمن امروز در تمامی شریان‌های اقتصادی نفوذ پیداکرده و نمی‌گذارد پیشرفتی صورت بگیرد. مهم‌ترین نتیجه مطلوب برای استکبار جهانی در شرایط فعلی کشیدن جریان‌ها به مسیرهای فرعی آلوده و زیر سوال بردن نظام اسلامی است.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن تا به امروز نتوانسته مشروعیت انقلاب را زیر سوال ببرد و لذا تلاش دارد تا مقبولیت دولت اسلامی ایران را خدشه‌دار کند و سعی دارد با القای بی‌اعتمادی مردم به مسولان به اهداف خود در جامعه ما دست پیدا کند. خوشبختانه ما در انقلاب قدرت نتیجه‌گرایی خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم. باید مراقب بود تا به‌سلامت و تعهد کامل از این مراحل عبور کرد.

وی به نقش بسیج مهندسی در تحقق اهداف اشاره داشت و گفت: تحرک و بازآفرینی شهری و مهار حاشیه‌نشینی از مواردی است که بسیج مهندسی به‌خوبی می‌تواند وزارت راه و شهرسازی را در آن همراهی کند.

اسلامی بابیان این مطلب که در دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان بیشترین مشکل را در بهسازی و باز سفر  بین شهری شاهد هستیم، گفت: به همین منظور دو تیم برای کار اجرایی به این دو استان راهی شده مستقر هستند.

وی به موضوع ساخت و تکمیل مسکن مهر و نقل جامعه مهندسی در آن پرداخت و گفت: ساخت و تکمیل مسکن مهر با استفاده از توان مهندسی و بخش خصوصی سرعت بیش‌تری به خود می‌گیرد.ساخت و تکمیل مسکن‌های مهر نیمه‌کاره از مواردی است که با همراهی بسیج مهندسی با توان مطلوب‌تری همراه می‌شود.

وزیر راه به جریان سازی به‌منظور دستیابی به اهداف ساخت‌وساز اشاره کرد و افزود: فرصت سازی برای جمعیت ۵۰۰ هزارنفری مهندسین ازجمله اهداف وزارت راه و شهرسازی است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.