| کد خبر: 179081 |

حضور پرقدرت راهداران برای بازنگاه داشتن ۲۱۷ هزار کیلومتر انواع راه‌

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به توان نیروهای راهداری در طرح ترافیک زمستانه ۹۷ گفت: دستورات لازم برای بازنگاه داشتن ۲۱۷ هزار کیلومتر انواع راه با محوریت راه‌های شریانی صادر شده است.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به توان نیروهای راهداری در طرح ترافیک زمستانه ۹۷ گفت: دستورات لازم برای بازنگاه داشتن ۲۱۷ هزار کیلومتر انواع راه با محوریت راه‌های شریانی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حیدر مطاعی با اشاره به برگزاری مانور طرح ترافیک زمستانه که صبح امروز در شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: دستورات لازم برای باز نگه داشتن ۲۱۷ هزار کیلومتر انواع جاده‌های کشور که حدود  ۴۰ هزار کیلومتر آن را راه‌های شریانی تشکیل می‌دهند، صادر شده است تا بتوانیم شرایط مطلوب برای تردد مردم را فراهم کنیم.  

وی افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با ۸۷۳ راهدارخانه ثابت و سیار، ۹ هزار و ۶۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و بیش از ۱۲ هزار نیروی راهدار، آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در فصل زمستان است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: راهداران در طول ماه‌های اخیر به‌خصوص از آبان‌ماه سال‌جاری با بهره‌گیری از تمامی دستگاه‌های مربوطه اقدام به امدادرسانی به هم‌وطنان کرده‌اند.

مطاعی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در خصوص کمک‌رسانی راهدارخانه‌ها به یکدیگر برای ارائه خدمات شایسته‌ به هم‌وطنان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باتوجه به محدودیت‌های اعتباری و کمبود امکانات بخش راهداری، استفاده بهینه از امکانات در اختیار و تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات راهداری و به روز نگه‌داشتن آنها و همچنین اتخاذ راهکارهایی جهت اجرای فرآیندها و فعالیتهای راهداری باتوجه به میزان اعتبار اختصاص یافته را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

مطاعی افزود: باتوجه به تجربه سال گذشته و سنوات پیش در حوزه راهداری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری در این حوزه، انتظار می‌رود امسال با توان و پتانسیل بیشتری خدمات راهداری به کاربران جاده‌ها در ماه‌های سرد و دارای بارش ارایه شود.

معاون راهداری سازمان با اشاره به اینکه پیش آمادگی نیروهای راهداری نقش مهمی در شناسایی و مقابله با مشکلات احتمالی دارد خاطرنشان کرد: باید براساس برنامه زمان‌بندی شده برای استان‌های اولویت‌دار، نسبت به برآورد ماشین‌آلات مورد نیاز اکیپ‌های راهداری و همچنین امکانات لازم اقدام شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.