| کد خبر: 161512 |

آخوندی خبر داد:

◄ درخواست از کمپانی ATR برای اعزام نماینده به ایران/ لاشه هواپیمای سانحه‌دیده هنوز پیدا نشده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه لاشه هواپیمای سانحه دیده هنوز پیدا نشده است، گفت: از کمپانی ATR خواسته‌اییم کارشناسان خود را برای ارزیابی حادثه به ایران اعزام کنند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: طی تماسی که با استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد داشتم هنوز کسی لاشه هواپیما را ندیده است.

به گزارش تین‌نیوز عباس آخوندی در تشریح آخرین جزییات بررسی سانحه هواپیمای ATR آسمان در جمع خبرنگاران توضیح داد: به محض وقوع این سانحه بلافاصله طبق قانون ایکائو، ستاد بررسی سانحه با 11 کارگروه تشکیل شد و ابعاد مختلف سانحه از نظر فنی، شرایط جوی و غیره در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه اطلاعات حادثه به صورت دقیق در حال ارزیابی است، گفت: با شرکت ATR به عنوان کمپانی سازنده هواپیما تماس گرفتیم که نماینده آنها نیز به ایران اعزام شود و نظریات خود را درباره این حادثه به ما اعلام کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با استاندار اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در تماس بودیم و هماهنگ کردیم تا اقدامات لازم به موقع انجام شود؛ محل وقوع حادثه منطقه‌‌ای کوهستانی است همچنین استاندار اصفهان تیم کوهنوردی را متشکل از 70 کوهنورد بابت امداد و نجات به منطقه اعزام کرده است.

وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم از نظر امداد و بررسی سانحه فعالیت‌ها به صورت کامل انجام شود.

آخوندی درباره سرنوشت لاشه هواپیما، گفت: طی تماسی که با استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد داشتم هنوز کسی لاشه هواپیما را ندیده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هواپیمای ATR از ایمن‌ترین هواپیماهای کوتاه‌برد جهان است.

به گزارش تین‌نیوز صبح امروز یک فروند هواپیمای ATR متعلق به شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج پس از محو شدن از صفحه رادار در اطراف یاسوج ظاهراً با کوه دنا برخورد و دچار حادثه می‌شود.

 از سال 1994 تا کنون 17 سانحه برای هواپیماهای ATR 72 در جهان ثبت شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.