| کد خبر: 160096 |

با حضور 4 ساعته در مرکز مدیریت راههای کشور صورت گرفت:

◄ نظارت وزیر راه و شهرسازی بر روند بازگشایی محورهای مسدود

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از حضور 4 ساعته وزیر راه و شهرسازی در مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد و گفت: موضوع تأمین سوخت برای ماشین‌هایی که از شب گذشته درراه مانده‌اند از سوی وی موردبررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

تین نیوز

فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو باخبرنگار تین‌نیوز از حضور وزیر راه و شهرسازی در مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد و گفت: ازآنجایی‌که مرکز مدیریت راه‌ها مرکز مدیریت عملیات کشور است وزیر راه با حضور 4 ساعته خود در این مرکز از نزدیک مدیریت عملیات را برعهده‌گرفتند.

وی بابیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از طریق دوربین کلیه محورها را زیر نظر گذاشتند و چند موضوع مهم را مورد رسیدگی قراردادند، گفت:  موضوع تأمین سوخت برای ماشین‌هایی که از شب گذشته در راه مانده‌اند از سوی وی موردبررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

مداح ادامه داد: وی هم‌چنین در تماس تلفنی با هلال‌احمر و سایر واحدهای درگیر دستورات لازم  برای بازگشایی محورهای مسدود را صادر کردند و هم‌چنین با فرمانده پلیس‌راه رایزنی و از آخرین وضعیت راه‌ها باخبر شدند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌چنین در خصوص وضعیت آمادگی نیروهای راهداری هم‌زمان با ورود سامانه بارشی به کشور و  تحت تأثیر قرار گرفتن محورهای اصلی، گفت: آمادگی کافی در بین  واحدهای سازمان راهداری و جود دارد اما متأسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که با آن روبرو هستیم این است که مردم بدون زنجیر چرخ وارد محورهای اصلی شدند که هم بحث کمک‌رسانی را با اختلال رسانی مواجه شاخته است و هم باز شدن راه‌ها را با کندی مواجه کرده است.

وی گفت: به همین دلیل ماشین‌های سنگین هم نمی‌توانستند در جاده تردد کنند و کل انرژی  عوامل راهداری از شب گذشته صرف تخلیه ماشین های در جاده مانده  شده است.

مداح توضیح داد: مشکلی از بابت آمادگی سازمان راهداری وجود ندارد  و همکاران ما از دیروز در محورها مستقر شده‌اند. تنها تقاضا داریم هیچ خودرویی بدون زنجیر چرخ  در محورها تردد نداشته باشد..

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.