| کد خبر: 159752 |

وزیر راه و شهرسازی؛

مسئولیت اجتماعی یک وظیفه است

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی گفت: دسترسی آزاد مردم به اطلاعات به عنوان دستاورد مهم صنعت روابط عمومی، تنها راه دستیابی به توسعه پایدار است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی در همایش صنعت روابط عمومی مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار با بیان اینکه توسعه پایدار یعنی فراگیری عقل و آزادی، افزود: توسعه پایدار تحقق دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات است گفت: هیچ شرکت و یا سازمانی در جامعه نباید بر جامعه هزینه تحمیل کند و هر شرکتی که برای محیط زیست آلودگی ایجاد کند آن شرکت باید هزینه پاکسازی زیست محیطی را از آلودگی ها پرداخت کند.

او ادامه داد: مسئولیت اجتماعی را نمی توان به پایداری فیزیکی محیط زیست تعبیر کرد بلکه اقدامات باید برای جامعه فایده داشته باشدو نتیجه این اقدامات برای جامعه برگرداندن عدل به جامعه است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مهمترین مسئولیت اجتماعی این است که چگونه هر چیزی را به موضع خودش برگردانیم و هر اقدامی که از عدل خارج شود جامعه باید آن را درست کند.اخلاق عمومی و اخلاق خصوصی کاملا متفاوت است و بخشندگی از بیت المال رذیلت است.

او گفت: دانشگاه ها با ورود به اخلاق عمومی که یک بخش آن مسئولیت اجتماعی است به این موضوع بپردازند.

آخوندی تصریح کرد: توسعه ای، توسعه است که هر چیزی در جای خودش باشد و اگر عدل از آن کنار گذاشته بشود این نمی تواند توسعه باشد.

او ادامه داد: جامعه ای پایدار است که همه در آن دسترسی آزاد و مساوی به فرصت ها برای توسعه داشته باشند و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات به عنوان دستاورد مهم صنعت روابط عمومی، تنها راه دستیابی به توسعه پایدار است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: عدل به مفهوم امکان دسترسی آزاد و برابر برای شهروندان به اطلاعات است و تنها راه پایداری از عدل آزادی است.هیچ چیزی مثل آزادی نمی تواند از عدل حمایت کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.