| کد خبر: 141357 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

رفع موانع استخدامی و ساختاری وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به گیلان و شرکت در جلسه شورای حمل‌‌و‌نقل این استان از حل مشکلات و موانع موجود در حوزه استخدامی، بودجه‌ای و ساختاری این وزارتخانه خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به گیلان و شرکت در جلسه شورای حمل‌‌و‌نقل این استان از حل مشکلات و موانع موجود در حوزه استخدامی، بودجه‌ای و ساختاری این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان، سید سعید سیدعلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی که به همراه تعدادی از مدیران به این استان سفر کرده بود با شرکت در جلسه شورای حمل‌و‌نقل استان گیلان  به ارائه  گزارشی از عملکرد وزارتخانه در خصوص مباحث استخدامی، سرمایه انسانی و ساختار ستادی استانها  پرداخت و از حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه استخدام، بودجه و چارت ادارات‌‌کل خبر داد.

وی عنوان کرد: تشکیلات تفصیلی ستاد وزارت راه و شهرسازی با تصویب در سازمان امور استخدامی به وزارت متبوع ابلاغ شد.

سیدعلایی افزود: در خصوص ساختار ستادی ادارات‌کل راه و شهرسازی بیشتر به دنبال ایجاد ساختاری در سازمان‌ها هستیم که ماموریت راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت را داشته باشد و با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، مدیران استانی نگاه خود را در اجرای ماموریت‌ها از پروژه محور به برنامه محور تغییر دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص اهمیت بحث آموزش با توجه به تصویب و ابلاغ برنامه آموزشی سال ۹۶ استان‌ها تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در سال جاری کرد و گفت: هزینه در این امور، سرمایه‌گذاری است و ما ملزم به اجرای این دوره‌ها در جهت ارتقای دانش همکاران هستیم.

در این جلسه هر یک از مدیران شورای حمل‌و‌نقل استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام حوزه خود ارائه کردندو پس از پایان جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع و هیئت همراه به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با حضور در محل کار همکاران این اداره‌کل با آنها دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  و هیئت همراه در پایان سفر یک روزه خود به گیلان نشستی صمیمی با مدیران و جمعی از روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار کردند و در این جلسه هر یک از مدیران و روسای ادارات با بیان مسائل و نقطه نظرات خود، گزارشی از عملکرد مجموعه مدیریتی خود ارائه دادند.

آسفالت بیش از ۱۰۵۲ کیلومتر راه روستایی گیلان

خبر دیگر اینکه، علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام بهره‌مندی ۳۵۱  روستای گیلان از راه مناسب در دولت یازدهم گفت: در این راستا  ۱۰۵۲.۳۳ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۱۵۸میلیارد تومان احداث و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: در دولت یازدهم برخورداری جمعیت روستاهای بیش از ۵۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالته به ۹۵.۳ درصد و روستاهای بیش از ۲۰ خانوار جمعیت به بیش از ۸۵.۳۴ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه  از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۵۸۵  کیلومتر روکش آسفالت برای راه بین‌شهری انجام شده است، افزود: برای احداث و بهسازی شبکه راه‌های استان ۲۹۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان گفت: استان گیلان بیش از ۱۰ هزار و ۹۳۷ کیلومتر راه دارد که ۱۸۷۰.۹۸ کیلومتر آن راه شهری و ۹۰۶۶.۹۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.