| کد خبر: 53588 |

رسیدگی به تخلفات اداری سازمان هواپیمایی

تین نیوز | اولین جلسه هیات رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان سازمان هواپیمایی كشوری تشكیل شد.

به گزارش تین نیوز روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، با توجه به قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1372 اولین جلسه هیات رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان سازمان هواپیمایی كشوری تشكیل شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رابین هود 0 0

    باسلام. بهتره به تخلفات ریاست سازمان وجدی کل قابلیت پرواز رسیدگی کنید که حقوق وباغ واریزی به صندوق دولت را با صدور گواهینامه پروازی سه ساله به یک سوم کاهش دادند برسید. به تخلفات کارشناسی که باعثمرگ مدیر عامل شرکت پاریس که بدون بازدید از هواپیما وحی ندیدن هواپیمای دوساله خوابیده به آن مجوز پرواز داد. به تخلفات مدیر کل امور اداری که با دیپلم برای خودش پست کارشناسی زده و میلیون حقوق دریافت میکنه. به کارکنان ااموری با مدرک غیر فنی پست کارشناسی داده رسیدگی کنید. چی همه سکوت کردید وسر پوش بر کا چاق کنی تان سر پوش گذاشتید. نوبت شما هم میرسد. فقط پرسنل فالکن افکن اضافی سازمان بودند که سانحه دادند؟

  • جواد پناهیان 0 0

    تخلف یعنی گردن نهادن بی چون و چرا در قبال اوامر شرکت های متخلف، تخلف یعنی نامه ۲۹ کارشناس استاندارد پرواز به رفتار یک شرکت متخلف و حمایت اقای[…] از ان شرکت در نامه اعترضیه انها در تاریخ ۹۲/۱۲ / ۲۵. تخلف یعنی تهدید یک مدیر معلوم الحال در راهرو به مدیرکل زحمت کش و بی مدعی دفتر مهندسی و قابلیت پرواز. تخلف یعنی گرفتن اتومبیل مگان و پژو پاری از شرکتی که خاص و عام میدانند که بزودی سانحه خواهد داد. تخلف یعنی قطع حقوق کاپیتان[…] در سالهای گذشته برای بستن پرونده فوکر ۲۸ اسمان، تخلف یعنی تبعید کارشناسان به مساله تخلف[…] در هواپیمای A۳۲۰ با علامت ثبت EP - MHJ در تاریخ ۸۶/۱۱ / ۸. تخلف یعنی صدور مجوز پروازی هواپیمای B - ۷۲۷ شرکت[…] به رغم اتمام LOV. تخلف یعنی صدور AOC شرکت[…] با وجود ده ها نامه و صورت جلسه با تعویض پیگیری کنندگان موضوع. تخلف یعنی فشار به مکانیزم کارشناسی در پاک کردن صورت مساله تخلفات. تخلف یعنی حیف و میل اموال عمومی مردم در اعطای اعتبارات صندوق ذخیره ارزی. تخلف یعنی حذف بخش اویونیک از و بازرسی ان بخش از مدار نظارت بدون ایجاد مکانیزم جایگزین. تخلف یعنی تفویض اختیارات سیستم حاکمیتی در[…] به برخی شرکت ها که در دو ساختمان استیجاری با چند نفر همه اختیارات را داشته ولی شرکت[…] هنوز CAMO یا ARC را دریافت نکرده که دهها هزار متر امکانات و صدها نفر گواهینامه دار دارد. تخلف یعنی صدور مجوز قابلیت پرواز سه ساله برای هواپیمای ۳۴ ساله. تخلف یعنی صدور Special Flight Permit برای هواپیمایی که بیش از ۲۱ ما زمینگیر بوده و … تخلف یعنی جاری نمودن قوانین اروپا بدون در نظر گرفتن شرایط کشور به صرف منافع شخصی تخلف یعنی توقف ۵۴ درصدی ناوگان عملیاتی شرکت[…] و ۶۱ درصدی شرکت[…] تخلف یعنی پرداخت پول[…] برای خرید هواپیمای Flight Check پس از ده سال و عدم پیگیری مساله از ترس عالیجناب و خطرات ناشی از انقضای زمان کالیبراسیون فرودگاها. حالا این دادگاه کجاست و نماینده کارکنان و کارمندان در این دادگاه کیست؟

  • بازرس 0 0

    با سلام. خواهشمندست نسبت به تخلفات بخش امور اداری ومدیر آن رسیدگی کنید که به مدارک دیپلم وغیر تخصصی حکم کارشناسی وتعمیر ونگهداری زده وحقوق پرسنل وکارشناسان سازمان را ضایع می کنند زودتر رسیدگی شود. نفر امور اداری با شش ماه دوره A&P غیر حضوری در موسسه سفاین فر که ابدا " سر کلاس حاضر هم نشده وامتحان با تقلب در هواپیمایی کشوری اقدام به اخذ مدرکA&P و دریافت حقوق فنی در سازمان به عنوان کارشناس اقدام نموده اند وحکم کارشناسی دریافت نموده درصورتی که دارای مدرک دیپلم می باشد قابل رسیدگی است. اول از همه اولویت را به تخلفات بخش امور اداری مدیر آن متمرکز نمایید …

  • کارشناس 0 0

    شایع است که اقای جواهر سایت تین نیوز را تطمیع نموده و دیگر تین نیوز حقایق را در خصوص سازمان نمینویسد! شاید تنها سایت منعکس کننده مشکلات تخصصی صنعت هوایی تین نیوز است که متاسفانه از انعکاس اخبار در روزهای اخیر ممانعت ننموده.

  • کارشناس 0 0

    چرا نظریات را نمی نویسید اگر سند میخواهید ادرس مرحمت بفرمایید تقدیم کنم.

  • کارشناس 0 0

    انشاالله این دادگاه بزودی نسبت به تخلفات جناب اقای دکتر و برخی مسئولین محترم بلند پایه در سازمان رسیدگی خواهد نمود. لیست تخلفات اگر مناظره درخواستی در تلویزیون برگذار نگردد در روزنامه … چاپ خواهد شد بله …با کلیه اسناد مربوطه

  • کارشناس 0 0

    بفرمایید تخلف یعنی چه؟ یعنی دادن مجوز به تابوت پرنده ای بنام انتونف ۱۴۰ که اگر کسی هم جرات کرد شهادت داد که چرا اینکار را کردید پدرش را در بیاورید. لطفا ادرس دقیق دادگاه تخلفات اداری را مرحمت بفرمایید تا مدارک دال بر قتل عمد توسط اقایان را به انجا ارسال نمایم.