| کد خبر ۳۱۰۴۲۸
کپی شد

◄ گزارش تأخیر پروازها منتشر شد؛ آتا صدر، ماهان آخر

در مهرماه ۱۴۰۴، بخش زیادی از پروازهای خروجی شرکت‌ های هواپیمایی با تأخیر بیش از ۳۰ دقیقه انجام شد. آتاایر با ۴۴ درصد بیشترین تأخیر را داشت و ماهان با ۱۳ درصد کمترین میزان تأخیر را ثبت کرد.

گزارش تأخیر پروازها منتشر شد؛ آتا صدر، ماهان آخر
تین نیوز |

آمار عملکرد پروازهای خروجی در مهرماه ۱۴۰۴ نشان می دهد بخش زیادی از شرکت های هواپیمایی با تأخیرهای ۳۰ دقیقه ای و بیشتر پرواز کرده اند؛ به طوری که آتاایر با ثبت ۴۴ درصد تأخیر در صدر فهرست پرتاخیرترین ایرلاین ها قرار گرفته و در مقابل، ماهان با ۱۳ درصد کمترین میزان تأخیر را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش تین نیوز، آخرین آمار عملکرد شرکت های هواپیمایی در مهرماه ۱۴۰۴ نشان می دهد بخش قابل توجهی از پروازهای خروجی برنامه ای با تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شده است. بر پایه این گزارش، آتا ایر با ۴۴ درصد تأخیر در صدر فهرست شرکت های پرتاخیر قرار دارد و پس از آن پارس ایر با ۴۰ درصد و آوا ایر و ساها هرکدام با ۳۸ درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین فلای کیش (۳۷ درصد)، تابان (۳۶ درصد)، رایمون (۳۶ درصد)، فلای پرشیا (۳۵ درصد)، کیش ایر (۳۴ درصد)، اطلس ایر (۳۲ درصد)، آسمان (۳۲ درصد) و قشم ایر (۳۲ درصد) در میان ایرلاین هایی هستند که سهم بالایی از پروازهای تاخیردار را ثبت کرده اند.

در مقابل، کمترین میزان تأخیر به ماهان با ۱۳ درصد اختصاص دارد. پس از آن آساجت، ایران ایر و ایرتور با ۱۸ درصد تأخیر در وضعیت بهتر قرار گرفته اند. طوس ایر و چابهار ایر نیز هرکدام با ۱۹ درصد جزو شرکت هایی هستند که عملکرد مناسب تری نسبت به میانگین صنعت داشته اند. این آمار تصویری روشن از شکاف عملکردی میان ایرلاین ها ارائه می دهد و نشان می دهد مدیریت زمان بندی پرواز همچنان یکی از چالش های اصلی ناوگان هوایی کشور است.

آمار تاخیر پروازی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.