◄ ماجرای عجیب فروش بلیت هواپیما توسط هواپیمایی ماهان/ پروازی که تاخیر نداشت اما تعجیل داشت
این روزها ماجرای فردی که بلیت هواپیما از شرکت هواپیمایی ماهان خریداری کرده و پرواز وی تاخیر نداشته اما تعجیل داشته در حالی در شبکه های اجتماعی نقل می شود که به گفته خریدار، شرکت مورد نظر گواهینامه AOC ندارد.
این روزها ماجرای فردی که بلیت هواپیما از شرکت هواپیمایی ماهان خریداری کرده و پرواز وی تاخیر نداشته اما تعجیل داشته، در شبکه های اجتماعی نقل می شود.
به گزارش تین نیوز ، این فرد چند روز پیش فیلمی منتشر کرد و گفت که با قیمت دو برابر، بلیت هواپیما خریداری که بتواند با یک شرکت هواپیمایی معتبر ( هواپیمایی ماهان) به کیش سفر کند.
وی در ادامه افزود که پس از خریداری بلیت با ایمیل به او اطلاع داده شد که پرواز مذکور زودتر از موعود انجام می شود اما چون او با این موضوع موافق نبوده در پاسخ به این ایمیل اعلام کرده یا هزینه بلیت هواپیما را به او برگردانند یا در همان ساعت بلیط دیگری به او بدهند.
این مسافر تاکید کرد که به علت عدم پاسخگویی به ایمیل او مبنی بر مخالفت با تغییر زمان پرواز، با شرکت علی بابا که بلیت را از آنجا خریداری کرده بود، تماس و پاسخ گرفته که باید با شرکت هواپیمایی ماهان تماس بگیرد.
وی گفت که پس از تماس با هواپیمایی ماهان به او اعلام شده که این پرواز متعلق به ماهان نبوده بلکه برای شرکتی به نام سروش ایر بوده و هواپیمایی ماهان فقط فروش بلیت هواپیما برای این شرکت را عهده دار است، بنابراین باید با همان شرکت تماس گرفته شود.
به گفته وی، تلفنی با سر شماره 0919 به او داده شد تا با آن تماس بگیرد اما تلفن مورد نظر خاموش بود.
در ادامه و پس از جستجو در اینترنت، او توانست است یک صفحه اینستاگرام با سه پست و یک وب سایت که فعال نبود را پیدا کند.
این مسافر تاکید کرد که از طریق صفحه اینستاگرام با شرکت مذکور موضوع را مطرح و پاسخ دریافت کرده است که چون مجوز AOC ندارد ماهان باید مبلغ بلیط هواپیما را پرداخت کند اما شرکت ماهان این موضوع را نپذیرفت و اعلام کرد که او باید از سروش ایر به سازمان هواپیمایی شکایت کند.
وی گفت که وقتی که خواسته از شرکت مذکور به سازمان هواپیمایی شکایت کند، متوجه شده است که این شرکت اصلا در لیست شرکت های زیرمجموعه سازمان هواپیمایی نیست و امکان شکایت وجود ندارد.