◄ موفقیت شرکت هواپیمایی آسمان در سه پرونده حقوقی / جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد
مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای هواپیمایی آسمان، از موفقیت این شرکت در سه پرونده حقوقی مهم و پر چالش خبر داد که با صدور آرای قطعی و نهایی به نفع آسمان، این پرونده ها مختومه شدند.

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای هواپیمایی آسمان، از موفقیت این شرکت در سه پرونده حقوقی مهم و پر چالش خبر داد که با صدور آرای قطعی و نهایی به نفع آسمان، این پرونده ها مختومه شدند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان، سید محمد جواد رضوی در خصوص این پرونده ها اظهار کرد: مهم ترین این پرونده ها مربوط به حکمی به ارزش ۱۰۴ میلیون درهم (معادل ۴۰ میلیون دلار) بود که با تلاش های حقوقی و پیگیری های مستمر شرکت، از اجرای آن جلوگیری شد. اجرای این حکم می توانست زیانی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به هواپیمایی آسمان وارد کند.
وی همچنین اعلام کرد که در دومین پرونده، مراجع قضایی رای قطعی در خصوص تأمین سه دستگاه موتور هواپیمای فوکر 100 به نفع آسمان صادر کردند که گامی مهم در تأمین تجهیزات ناوگان این شرکت به شمار می رود.
مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای هواپیمایی آسمان افزود: در پرونده سوم نیز موفق شدیم حکم دریافت یک دستگاه موتور بوئینگ ۷۳۷ به ارزش ۱.۲ میلیون دلار را کسب کنیم و علاوه بر آن، مالکیت یک فروند هواپیما به شرکت آسمان منتقل شد.
در همین ارتباط، کاپیتان کوروش خلیلیان، مدیرعامل هواپیمایی آسمان ضمن ابراز رضایت از نتایج این پرونده ها اظهار داشت: تمام این پرونده ها مربوط به گذشته شرکت بوده اند، اما پیگیری حقوقی منسجم و حرفه ای منجر به صدور آرایی شد که امروز ثمره آن حفظ منافع شرکت و جلوگیری از تحمیل خسارات سنگین به ناوگان ملی است.
وی افزود: این آرای حقوقی، گواهی روشن بر رویکرد حرفه ای و جدیت ما در صیانت از منابع و منافع شرکت است و در عین حال، نشانه ای روشن از تعهد ما به حفظ ثبات و امنیت ناوگان هوایی کشور محسوب می شود.
مدیرعامل هواپیمایی آسمان همچنین تأکید کرد: این موفقیت حاصل کار جمعی و نتیجه تعامل و هم افزایی میان ارکان مختلف شرکت، مجموعه مدیریت، اعضای محترم هیئت مدیره و.... بوده است.
وقتی یک خلبان با تجربه را در شرکت هواپیمایی آ بگذارند مدیر عامل نتیجه اش ظهور مشاوران متعدد در رشته های مختلف میگردد چرا چون خلبان محترم در امور پروازی تبحر دارند نه رشته های دیگر و هرکدام از این مشاوران حقوق های آنچنانی میگیرند لطفا رسیدگی فرمایید.
چرا امور اداری و سرمایه های انسانی جهت پستهایی که مخصوص افراد غیر پروازی است از خلبانان استفاده میکنند و در اخر هم اضافه کار زمینی به ایشان پرداخت میکند آیا حقوق خلبانان کم است یکی به امور اداری تفهیم کند خلبان محترم کارش پرواز است پرواز.
اداره کل امور اداری و سرمایه های انسانی آسمان ترتیبی اتخاذ کرده که عزیزان ایثارگران و خانواده های معظم شهدا با 30 سال و کمتر از آن هم بتوانند بمانند هم بروند و ایشان که تعدادشان هم کم نیست مستاصل مانده اند چه کنندو کدام را انتخاب کنند در اقدامی دیگر این عزیزان را بدون تبحر دانش و مدرک لازم در پستهای آنچنانی گذاشته در حالیکه همه این افراد صراط مستقیم نیستند بجای اینکه راه حل مثمر ثمر را اتخاذ کند همه را مستاصل نگهداشته احتمالا این یکی از قوانین هوایی بوده.