بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

برگزاری اولین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی در سازمان هواپیمایی کشوری

برگزاری اولین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی در سازمان هواپیمایی کشوری

تین نیوز | مدیركل دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی كشوری از برگزاری اولین گردهمایی خدمه پروازی شركت های هواپیمایی به منظور بررسی مشكلات و ارائه نقطه نظرات و سیاست های سازمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، مهدی علی عسگری اظهارداشت: سازمان هواپیمایی كشوری در راستای اجرای مفاد انكس 6 درخصوص نظارت برفعالیت و وظایف خدمه پروازی(Cabin Crew) كه در داخل هواپیما فعالیت می كنند اولین گردهمایی خدمه پروازی شركت های هواپیمایی را برگزار كرد.

وی افزود: با توجه به نقش حساس مهماندارن در عملیات پروازی به ویژه در مواقع اضطراری و بروز حادثه و سوانح هوایی كه می تواند از بروز صدمات به مسافران و تخلیه مسافران در مواقع اضطراری نقش موثری داشته باشند مشكلات این گروه بررسی و نقطه نظرات و سیاست های سازمان هواپیمایی كشوری تبیین شد.

علی عسگری خاطرنشان كرد: آموزشهای پایه و تایپ مهمانداران در مراكز آموزش مهمانداری، نحوه آشنایی مهمانداران با دستور العمل های عملیاتی و وظایفی كه در طول پرواز به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی انجام می شود، كیفیت آموزشهای لازم برای مهمانداران از عمده ترین موضوعاتی به شمار می رود كه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

مدیركل دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی كشوری گفت: در این جلسه كه نمایندگانی از شركت های هواپیمائی ماهان– معراج- زاگرس– كیش ایر– كاسپین– آسمان- تابان– سپاهان- آتا و... حضور داشتند، شرایط معلمان مهمانداران درشركت های هواپیمایی، استفاده از منتخبین (Designee) مهمانداران، نحوه آموزش عملی مهمانداران وآشنایی آنان با بخش های مختلف هواپیما و به روز بودن اطلاعات كروی پروازی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان كرد: مقرر شد در جهت ارتقای بهره وری و ایمنی و تبیین وظایف مهمانداران این جلسات به صورت مستمر در سازمان هواپیمایی كشوری تشكیل شوند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهماندار

    آقای عسگری کاشکی یک کسی که حداقل تجربه پرواز داشت مدیر کل عملیات پرواز می شد خدا بیامرزد کاپیتان جلیلی را بعد نماینده شرکت سپاهان(صاحب هواپیمای ایران ۱۴۰) هم تو جلسه بوده؟ الان شما مشکل Cabin Crew را فهمیدید با کدام اعمال قدرت و حاکمیت با مسئولین شرکت ها برخورد می کنید کروی بدبخت Over Duty می شوند بیچاره ها نمی توانند صدایشان در بیاید اونجا نقش شما جیست؟

  • کارمندان بخش عملیات پرواز

    آقای عسگری اگر شما در رشته های مرتبط با هواپیمایی تحصیل کرده بودید شاید متوجه وخامت اوضاع نداشتن فلایت چک میشدید و در درجات بعد وقت خود را صرف گردهمایی مهمانداران مینمودید.