| کد خبر: 268833 |

۳ تا ۵ فروند هواپیما به ناوگان آسمان اضافه می‌ شود

مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت که در نیمه نخست سال آینده بین سه تا پنج فروند هواپیمای دیگر به ناوگان این ایرلاین اضافه شود که به معنای اضافه شدن حداقل ۴۵۰ و حداکثر ۸۵۰ صندلی خواهد بود.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت که در نیمه نخست سال آینده بین سه تا پنج فروند هواپیمای دیگر به ناوگان این ایرلاین اضافه شود که به معنای اضافه شدن حداقل ۴۵۰ و حداکثر ۸۵۰ صندلی خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن قاسمی در خاتمه جلسه مدیریت تاخیر پروازها و بهبود کیفیت و عملکرد شرکت آسمان و برنامه پروازهای نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است، پیش بینی می شود که پروازی به صورت فوق العاده اضافه نشود، هر چند برای این کار از آمادگی لازم برخوردار هستیم و در تلاشیم کیفیت پروازهایمان را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: این ایرلاین اکنون هفت هواپیما سر خط دارد که تا پایان سال هشتمین هواپیما هم سرخط خواهد آمد که شامل یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰، دو هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و چهار فروند فوکر است. همچنین یک فروند بوئینگ ۷۳۷ دیگر تا پایان سال سرخط خواهد آمد.

قاسمی یادآور شد: تعداد هواپیماهای سرخط این ایرلاین تا شهریور ماه امسال فقط سه فروند بود که تا پایان سال به هشت فروند افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: این مهم سبب شده تا تعداد صندلی های هواپیمایی آسمان برای خدمت رسانی به مردم در صنعت حمل و نقل هوایی به میزان زیادی افزایش یابد.

تاخیرهای مکرر پروازهای یک شرکت هواپیمایی

مدیرعامل هواپیمایی آسمان پیش بینی کرد: در نیمه نخست سال آینده بین سه تا پنج فروند هواپیمای دیگر به ناوگان این ایرلاین اضافه شود که به معنای اضافه شدن حداقل ۴۵۰ و حداکثر ۸۵۰ صندلی خواهد بود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای افزایش پروازهای داخلی به مناطق کمتر توسعه یافته کشور در سال آینده خبر داد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اکنون پروازهای خارجی این شرکت به مقاصد استانبول، نجف و تفلیس انجام می شود و سال آینده پروازها به مقاصد امارات، عمان و کویت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.