| کد خبر: 260473 |

افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین خبر داد و گفت: فرودگاه ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است.

تین نیوز

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین خبر داد و گفت: فرودگاه ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید فروغی زاد اظهار کرد: با افزایش این پروازها،برنامه پروازهای این فرودگاه،از هفته ای ۲۰ سورتی پرواز به هفته ای ۳۲ سورتی افزایش می یابد.

سرپرست فرودگاه اضافه کرد که شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای شماره ۸۴۲/۸۴۳ خود را در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه وهمچنین شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای شماره ۴۵۷۲/۴۵۷۳خود را در روزهای شنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در مسیر تهران-ایلام-تهران از تاریخ ۴شهریور ماه تا پایان برنامه تابستانی خود افزایش داده اند.

فروغی زاد افزود که با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع) ،جهت رفاه حال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) با شرکت های هواپیمایی رایزنی هایی برای افزایش پروازهای فوق برنامه ای انجام گرفته است که انتظار می رود این مهم انجام پذیرد.

وی با اشاره به گرمای شدید هوا در ایلام گفت: در ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به صورت موقت برای عملیات اربعین بهره ‎ برداری شد، شش کولر گازی ۶۰ هزار نصب شد تا زائران در این ترمینال بابت گرما مشکلی نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.