| کد خبر: 261274 |

مقصد پرواز 7250 فرودگاه پیام بود؛ وب سرویس مشکل داشت

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان درباره پرواز شماره ۷۲۵۰ این شرکت از مبدا نجف اشرف به مقصد فرودگاه بین المللی پیام توضیحاتی ارایه کرد.

تین نیوز

مرضیه جعفرزاده مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان درباره پرواز شماره ۷۲۵۰  این شرکت از مبدا نجف اشرف به مقصد فرودگاه امام خمینی که در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست و مسافران را پیاده کرد توضیحاتی ارایه داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار مطلبی در برخی رسانه ها با تیتر «تابان، مسافران فرودگاه امام را در کرج پیاده کرد»، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان توضیحاتی در این باره ارایه کرد که در این توضیحات آمده است: براساس برنامه پروازی منظم هواپیمایی تابان، پرواز شماره ۷۲۵۰ این شرکت از مبدا نجف اشرف به مقصد فرودگاه بین المللی پیام بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی بلیت‌های این پرواز مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) درج شده است، گفت: به دلیل ایراد در وب سرویس، درگاه اسنپ تریپ، این درگاه فرودگاه امام را به جای فرودگاه پیام نشان داده ولی تمامی بلیت های صادر شده از طریق وبسایت رسمی تابان مقصد پرواز درست درج شده، ضمن اینکه به جهت تاکید پیامک یادآوری نیز به مسافران ارسال شده است.

جعفرزاده افزود: برای مسافرانی که فرودگاه امام در بلیت آنها درج شده بود، طبق حقوق مسافر ترانسفر در نظر گرفته شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.