| کد خبر: 259398 |

برنامه‌ ریزی برای استقبال از پروازهای اربعین در فرودگاه بین المللی مهرآباد

ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد طی جلسه‌ای به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

تین نیوز

ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد طی جلسه‌ای به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی با توجه به نزدیک شدن به پروازهای اربعین جلسه هماهنگی این پروازها در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه با محوریت پروازهای اربعین، از برنامه ریزی و اعلام آمادگی این فرودگاه جهت افزایش پروازهای اربعین بحث و گفتگو شد.
ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

مرادی ضمن تاکید بر تکریم و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین اربعین در فرودگاه مهرآباد، خواستار حضور به موقع و همچنین برنامه ریزی برای افزایش نیروهای خدمت رسان و هماهنگی نهادهای درگیر در پروازهای اربعین شد.

مرادی گفت: با توجه به امکان افزایش پروازهای اربعین در فرودگاه مهرآباد و شروع پروازها از ۲۵ مرداد باید در اسرع وقت مطالعات در خصوص ظرفیت پذیرش در ترمینال یک وبرنامه ریزی به منظور تداخل پروازهای داخلی و عتبات تهیه و تا هفته آینده جهت برنامه ریزی مناسب ارائه شود.

 یکی از پرترافیک ترین فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ در خصوص اعزام و پذیرش مسافرین اربعین فرودگاه مهراباد بود که در بازده زمانی ۱۰ شهریور تا ۳ مهرماه با ۷۴ پرواز ۸ هزارو ۹۷۳ زائر جابه‌جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.