| کد خبر: 257602 |

پروازهای زنجان به مشهد مقدس افزایش می یابد

مدیر فرودگاه زنجان گفت: طبق قول شرکت هواپیمایی مربوط و با توجه به استقبال متقاضیان زنجانی، پرواز سوم از زنجان به مشهد در فصل تابستان برقرار می شود.

تین نیوز

محمد قاسمی با اشاره به پرواز سوم زنجان به مشهد در تابستان، گفت: آمار متقاضیان سفر هوایی از ماه مهر کاهش می یابد که در تلاش هستیم با توجه به افزایش مسافرت ها، شمار پرواز هوایی زنجان به مقصد مشهد افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، قاسمی اضافه کرد: قیمت بلیت پروازهای هوایی بر حسب تقاضا و متناسب با کف و سقف آنها تعیین می شود و شرکت مربوط بخش خصوصی مولفه های زیادی را در نظر می گیرد که هم اکنون با قیمت کف این کار را انجام می دهد.

قاسمی اظهار داشت: در زمان حاضر پروازهای زنجان - مشهد و بالعکس طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می شود که با بررسی سایت ها می توان به این مهم پی برد که بیشتر پروازهای هوایی زنجان به مشهد تکمیل شده است.

این مسوول ادامه داد: با توجه به استقبال متقاضیان، خرید بلیت در سامانه ها حتی برای ۲ ماه آینده نیز وجود ندارد.

وی گفت: فرودگاه زنجان این آمادگی را دارد پروازهای حج عمره به مقصد عربستان را نیز برقرار کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان، همچنین با بیان اینکه از ۹ تا ۱۱ خرداد سال جاری حجاج زنجانی با ۶ پرواز راهی سرزمین وحی شدند، خاطر نشان کرد: حدود یک هزار و ۳۸۰ حاجی زنجانی به مدینه منوره اعزام شدند و طبق برنامه ریزی ها ۱۳ تا ۲۱ تیر سال جاری نیز به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.