| کد خبر: 251932 |

طوفان یخ هزاران پرواز را در جنوب آمریکا زمین گیر کرد

بر اساس آمار سایت‌های ردیابی پرواز آنلاین، به دلیل طوفان زمستانی که از مرز آمریکا و مکزیک تا ویرجینیای غربی را درگیر خود کرده است، تقریباً ۱۲۰۰ پرواز لغو شده است و ۱۶۰۰ پرواز دیگر با تاخیر مواجه شده‌اند.

تین نیوز

بر اساس آمار سایت های ردیابی پرواز آنلاین، به دلیل طوفان زمستانی که از مرز آمریکا و مکزیک تا ویرجینیای غربی را درگیر خود کرده است، تقریباً ۱۲۰۰ پرواز لغو شده است و ۱۶۰۰ پرواز دیگر با تاخیر مواجه شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، طوفان عظیم زمستانی در آغاز دومین ماه میلادی، تگزاس آمریکا را فلج کرد زیرا سیستم الکتریکی این ایالت زیر بار برف و تقاضای بالای برق از کار افتاده است با این حال مقامات ایالتی و تامین کنندگان برق تلاش می کنند تگزاسی ها را متقاعد کنند که مشکلات برطرف شده اند.

طوفان زمستانی بار دیگر هزاران پرواز را در آمریکا لغو کرد یا به تعویق انداخت. بیشتر مشکلات در تگزاس متمرکز شده است، اما گمان می رود مشکلاتی مشابه روز سه شنبه در سراسر جنوب آمریکا بروز پیدا کند.

این سامانه آب و هوایی مقادیر زیادی یخ، برف و باران یخ زده را به دشت های بزرگ و جنوب آپالاشیا آورده است و سفرهای زمینی و هوایی را در آمریکا فلج کرده است. تگرگ این روزها به مشکل عمده آمریکایی ها بدل شده و خسارت های زیادی به آنان وارد کرده است.

به گفته هواشناسان، این طوفان با هوای سردی که از کانادا به سمت جنوب حرکت می کند، تقویت می شود که با حرکت توده هوا به سمت شرق از تگزاس به سمت کوه های آپالاچی ، موج دوم ویرانگر طوفان ها را به همراه خواهد داشت.

این تأخیرها پس از یک ماه مشکل در سفرهای هوایی آمریکا رخ می دهد که ابتدا به دلیل طوفان زمستانی دیگری در اواخر ماه گذشته در همین منطقه رخ داد. سپس به دلیل نقص و از کار افتادن نرم افزار مدیریت پرواز آمریکا، پروازهای زیادی کنسل شدند.

مسئولان ابتدا خرابکاران خارجی را مقصر دانستند اما بعدا کشف شد خطای انسانی کارکنان آمریکایی عامل ماجرا بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.