| کد خبر: 251523 |

تاخیر نیم‌ روزه مسافران استانبول!

مسافران قشم ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند و در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.

تین نیوز

مسافران قشم ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند و در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پرواز مسیر استانبول - تهران هواپیمایی قشم به شماره ۲۲۱۲ که مقرر بود روز گذشته شنبه یک بهمن ساعت ۱۳ انجام شود، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شد؛ درعین حال در حالی که با اعلام تاخیر اولیه، برای پرواز ساعت ۱۷ شنبه برنامه ریزی شده بود، پس از آن یک بار دیگر اعلام شد پرواز ساعت ۲۱ استانبول را ترک می کند و در نهایت ساعت یک بامداد امروز یکشنبه دوم بهمن، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز گفت که در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشده است و حتی مامورین قشم ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.  

دراین خصوص صابر نوروزی مدیر روابط عمومی قشم ایر درباره علت تاخیر پرواز این هواپیمایی به ایسنا گفت: با توجه به نقص فنی هوایپمای قشم ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ به همین دلیل برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.

تصویری از ژتون پذیرایی از مسافران که روابط عمومی قشم‌ایر در اختیار ایسنا گذاشته است
تصویری از ژتون پذیرایی از مسافران که روابط عمومی قشم ایر در اختیار ایسنا گذاشته است

وی ادامه داد: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می شود، اما با وجود همه تلاش هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و بعد از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش بینی نبود. البته ما سعی کردیم در این شرایط همه پروازها را برقرار کنیم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم ایر در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای جابه جایی با یک ایرلاین دیگر به مسافران شده، گفت: مسافران می توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی شان بود؛ ضمن اینکه حقوق قانونی مسافر از طرف شرکت انجام می شود و می توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.