| کد خبر: 246348 |

حسین‌زهی:

نگرانی مردم از ترکیدن متعدد لاستیک هواپیماها

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش نظارت وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور بر زیر مجموعه های خود تاکید کرد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می دهد بر لزوم افزایش نظارت وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور بر زیر مجموعه های خود تاکید کرد.

 به گزارش تین نیوز، اسماعیل حسین زهی با اشاره به ترکیدن لاستیک هواپیمای پرواز تهران – زاهدان، گفـت: در ماه های اخیر این چندمین باری است که لاستیک هواپیماها در باند فرودگاه می ترکد، تکرار این اتفاق موضوع بسیار مهمی بوده و مردم را به شدت نگران کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می دهد. متاسفانه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور آن طور که باید به زیرمجموعه های خود نظارت ندارد.

وی اضافه کرد: بارها و بارها شاهد تاخیرهای طولانی مدت در پروازها هستیم و به عنوان مثال روز گذشته ساعت حرکت پرواز تهران – زاهدان  یک و پنج دقیقه بود که در نهایت با تاخیر طولانی مدت حدود ساعت 7 حرکت کرد اما به دلیل نجابت و صبوری مردم، چندان رسانه ای نشد. تاخیرهای بدون اطلاع قبلی مردم را ساعت ها در فرودگاه ها معطل می کند. اگر قرار بر تاخیر چند ساعته هست از قبل یا چند ساعت زود تر اطلاع مردم برسانند تا این گونه شاهد سرگردانی مردم نشویم.

حسین زهی تاکید کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی، متعلق به همه مردم بوده و انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتخاب مدیر عامل ایرلاین های دولتی دقت لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  از این رو کمیسیون عمران حتما جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد کرد تا علت تاخیر های طولانی شرکت هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار گرفته تا دیگر شاهد چنین تاخیرها و بی نظمی هایی نباشیم. از طرفی قطعا از شرکت ها و تولیدات داخلی حمایت می کنیم اما محصولات و خروجی تولیدات و اقدامات نباید به نحوی باشد که به عنوان مثال لاستیک هواپیما یی حتی بدون مسافر در باند فرودگاه بترکد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.