| کد خبر: 246280 |

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مطرح کرد:

پیش بینی اعزام و پذیرش ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برنامه ریزی شده تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برنامه ریزی شده تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ، امروز چهارشنبه دوم شهریور در مراسم نشست دست اندرکاران حوزه هوانوردی کشور به مناسبت عملکرد یک ساله دولت و در اولین روز هفته دولت بیان کرد : امسال در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) موفق شدیم ترمینال سلام به مساحت ۵۴ هزار مترمربع را راه اندازی کنیم که عملیات پروازهای حج در آن انجام شد و طبق نظرسنجی ها عملیات حج با رتبه ۹۸.۵ درصد رضایت مندی مسافران انجام شد.

وی افزود: ترمینال سلام برای پروازهای زیارتی تدارک دیده شده است و این ترمینال برای همیشه به عنوان ترمینال زیارتی خواهد بود.

چلندری ادامه داد: در پنج ماهه ابتدایی امسال حدود ۲ میلیون مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) جابجا شد و برنامه ریزی کرده ایم تا پایان سال جاری ۹ میلیون مسافر در فرودگام امام اعزام و پذیرش شوند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: رشد ۴۵ درصدی جابه جایی بار و مسافر در پنج ماه اخیر در فرودگاه امام محقق شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲۰ پروژه سرمایه گذاری در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آماده کرده ایم که به زودی فراخوان سرمایه گذاری انجام می شود.

چلندری افزود: در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ۲۵۰۰ هکتار به عنوان منطقه ویژه اقتصادی و ۱۵۰۰ هکتار به عنوان منطقه آزاد تجاری مصوب شده است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: ۲۴۰ هکتار از این مساحت آماده سازی شده است و به زودی در منطقه آزاد تجاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: احداث ترمینال ۴۰۰ هزار متری و تکمیل باندها و عملیات پروازی فاز ۲ نیز از مواردی است که در دستورکار قرار گرفته و می گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.