| کد خبر: 243232 |

◄ نارضایتی وزیر تعاون از بی‌نظمی پروازهای آسمان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان ناراضی هستیم و تلاشمان بر این است تا به این حوزه نظم و نظام ببخشیم.

تین نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان ناراضی هستیم و تلاشمان بر این است تا به این حوزه نظم و نظام ببخشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حجت‌الله عبدالملکی عصر شنبه در حاشیه شورای اداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروازهای نامنظم شرکت هواپیمایی آسمان دامن ما را نیز گرفت و لغو پرواز را در روز گذشته شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این موضوع نباید بیش از این ادامه پیدا کند چرا که حق مردم است که در پروازهای هوایی به موقع سفر خود را انجام دهند و این حق‌الناس است که کسی بخواهد اجحافی را مرتکب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسئولان استان اردبیل قول مساعد داد تا نسبت به نظم‌بخشی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات مؤثری را انجام داده و در این زمینه به ناهماهنگی‌ها پایان دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 0 0

    اقای وزیر الحمدالله وضعیت مالی شستا فوق العاده عالیه شماهم باشعار محرومیت زدایی شریف اوردید اسمان نیز ازقدیمیترین ایرلاینهای ایرانه میتونید با خرید هواپیماههای تجاری زیر صدصندلی وپنجاه صندلی هم فرودگاههای شهرهای محروم بخصوص مرزی مانند ایرانشهر سراوان بیرجند سقز سنندج خوی جاسک کلاله وووووروفعال نمایید وهم به توسعه واشتغال مناطق محروم که شعار جنابعالی است توجه بیشتری شود الان بازار این نوع هواپیماهها بسیار عالیه پارس ایر باورد ۳فروند بمباردیه ۵۰نفره دقیقا بهترین کاروکرد این نوع جتهای منطقه ای بیشتر نیاز کشورماست