| کد خبر: 235971 |

◄ استرداد هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین؛ به‌زودی

به گفته سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بزودی هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین استرداد می شود.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در خصوص استرداد مبلغ پروازهای انجام نشده اربعین گفت: مسئولان قول دادند این موضوع هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از رادیو گفتگو، روح‌الله نجابت افزود: جلسه‌ای جدی و مفصل در کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط مراسم اربعین داشتیم و دوستان از وزارت کشور، سازمان هواپیمایی، حج و زیارت، وزارت راه، اورژانس، هلال‌احمر، صداوسیما و نیروی انتظامی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه معاون وزیر کشور گزارشی مفصل ارائه داد و سپس کمیسیون شوراها دغدغه‌های خود را اعلام کرد. در این دور تجربه جدیدی نداشتیم و به‌مراتب حجم زوار کمتر بود و لذا انتظار داشتیم کار با نظم و دقت بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد که اتفاقات به وجود آمده با انتظارات تطابق نداشت و لذا مجلس به‌صراحت نکات خود را بیان کرد و مسئولان هم آن را پذیرفتند.

نجابت خاطرنشان کرد: بخشی از این ناهماهنگی‌ها یقیناً قابل مدیریت بوده است؛ چراکه می‌توانستیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت دهیم و از طرفی حرف‌های دو و سه‌گانه از جانب مسئولان زده شده بود که شخصاً به‌عنوان یک شهروند شنونده آن بودم و اعتمادم خدشه‌دار شد.

وی در پاسخ به این سوال که استرداد بلیت پروازهایی که انجام نشده چه زمان به مسافران صورت می‌گیرد، گفت: این موضوع به‌صراحت بیان شد و مسئولان قول دادند که مشکل هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    انشاءا... به زودی با تصمیم وزیر انقلابی و جهادی، شر این مدیران ناشایست و نالایق محمد اسلامی از سر صنعتت کم شود. اینا هرچه نخ بود پنبه کردند و برون هیچ عملکرد مثبتی از منابع مالی و غیر مالی کشور و مردم بهره بردند که خدا حرامشان کرده و از دماغشان درآورد.

    • ناشناس 0 0

      خوش خیالی بابا. بند ناف تاریخ کشور ما با این مدیران مفسد و نالایق بریده شده. هر دولتی بیاد اکثرا افراد سالم و موثر را حذف میکند و دزدا را تقویت.

    • ناشناس 0 0

      میگن یه مدیر ماست و نالایق دیگه که همین جناب دزدان و رانتخواران معرفی و حمایتش میکنند تو شرکت فرودگاهها معدفی میشه. راست گفت دوستمون که بند ناف صنعت رو با مدیران ناشایست بردیده اند. اگه قراره این قبیل مدیرا انتصاب بشند خوب دولت با اینها میخواد انقلاب کنه؟