| کد خبر: 213467 |

مدیرعامل شرکت بهمن دیزلاستان قزوین

◄ راه اندازی خط تولید جدیدشرکت بهمن دیزل دراینده نزدیک

قزوین | طی مراسمی معاون وزیر کشور به همراه استاندار و مسئولین ارشد استان قزوین از شرکت بهمن دیزل تولیدکننده انواع کامیونت و مینی بوس در شهرصنعتی البرز بازدید کردند.

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری| طی مراسمی معاون وزیر کشور به همراه استاندار و مسئولین ارشد استان قزوین از شرکت بهمن دیزل تولیدکننده انواع کامیونت و مینی بوس در شهرصنعتی البرز بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز بابک دین پرست، معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ضمن رضایتمندی از عملکرد شرکت بزرگ بهمن دیزل ابراز کرد: این واحد صنعتی یکی از شرکت های بزرگ تولید کامیونت در کشور محسوب می شود که با توجه به شدت تحریم ها اما با درایت مدیران و برنامه ریزی دقیق نه تنها تولید خود را کاهش نداد بلکه با افزایش خط تولید نقش مهمی در صنعت خودرو کشور ایفا نمود.

در ادامه محمد محمدی مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ضمن خرسندی از حضور معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار قزوین در این شرکت اظهار داشت: با تحریم های بین المللی و محدودیت های شرکت ایسوزو، شرکت بهمن دیزل با تغییر سیاست های های خود و با ثبت برند شیلر توانست خودرویی با کیفیت و بومی تولید نماییم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید بنا داریم ظرفیت تولید خود را نسبت به سال گذشته به دو برابر افزایش دهیم.

این مدیر بخش خصوصی با بیان طرح توسعه شرکت بهمن دیزل در شهرصنعتی البرز افزود: یکی از برنامه های مهم ما خرید کارخانه راکد و غیر فعال پوشینه بافت است که با راه اندازی خطوط جدید در این واحد جدید ضمن افزایش راندمان تولید زمینه اشتغالزایی برای بیش از 200 نفر نیروی کار فراهم خواهد شد.

محمدی تصریح نمود: بنا داریم در طرح توسعه مینی بوس های جدید با موتور و گیربکس بروز و با کابین های 18 و 23 نفره تولید نماییم که از لحاظ ظاهری نیز بسیار متفاوت و زیبا خواهند بود.

تولید انواع کامیونت شش تن با برند شیلر با امکانات و آپشن های بسیار جدید از دیگر برنامه های این واحد موفق تولیدی بود که مدیرعامل شرکت بهمن دیزل به آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم دین پرست معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور دستورات لازم جهت بررسی و رفع موانع موجود بر سر راه شرکت بهمن دیزل را صادر نمود که امید است با حمایت مسئولین استان زمینه راه اندازی خطوط جدید این واحد بزرگ صنعتی در آینده نزدیک فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.