| کد خبر: 227460 |

پروتکل‌ها رعایت شدند، کلیپ واضح نیست!

در حالی که پرواز کیش-تهران که مورد اعتراض به سبب رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفته بود، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرد: در این پرواز پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و لود پرواز ۶۰ درصد بوده است.

تین نیوز

در حالی که پرواز کیش-تهران که مورد اعتراض به سبب رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفته بود، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرد: در این پرواز پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و لود پرواز ۶۰ درصد بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،   روز سه شنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه چند روز پیش در حالی که برخی مسافران پرواز کیش – تهران به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی معترض بودند، یکی از مسئولان این ایرلاین از آن‌ها با لحنی تهدید آمیز خواست که مزاحم پروازشان نشوند!

کیلیپ ارسالی این مسافر معترض که در این گزارش منتشر شده است به وضوح نشان می‌دهد فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر رعایت نشده و بسیاری از صندلی‌ها پر شده است و مسافران کنار یکدیگر نشسته‌اند.

همین مساله موجب می‌شود که مسافران نزد مسئول ایستگاه بروند و نسبت به این مسئله اعتراض کنند اما اینگونه با لحن تهدید آمیز و نادرست با آن‌ها برخورد می‌شود.

در پی انتشار این گزارش، مرضیه جعفرزاده – مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان در این باره اظهار کرد: در این پرواز پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است تعداد ۱۰۸ نفر مسافر در این پرواز پذیرش شده که ۱۰ نفر از آن‌ها کودک بوده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد پروتکل محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر رعایت شده است.

وی در پاسخ به سوالی که در تصاویر منتشر شده مشخص است که مسافران کنار یکدیگر نشسته‌اند و این اتفاق  چرا رخ داده است؟ گفت تصاویر منتشر شده وضوح کافی ندارد اما کودکان باید کنار پدر یا مادرشان بنشینند وبرخی از خانواده‌ها نیز با تمایل خودشان در هواپیما کنار یکدیگر می‌نشینند اما بلیت صندلی‌های آن‌ها از هم جداست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.