| کد خبر: 223745 |

◄ کاهش 87 درصد پروازهای بین المللی در 7 ماهه ابتدایی سال جاری

کاهش 87 درصدی پروازهای بین المللی و 32 درصدی نشست و برخاست پروازها، بخشی از عملکرد هفت ماهه پروازها در فرودگاههای کشور است.

تین نیوز

کاهش 87 درصدی پروازهای بین المللی و 32 درصدی نشست و برخاست پروازها، بخشی از عملکرد هفت ماهه پروازها در فرودگاههای کشور است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آماری که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده است؛ نشست و برخاست پروازها در هفت ماهه سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 45 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 49 درصد کاهش وجود داشته است.

همچنین پروازهای داخلی فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست28  درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 41 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 43 درصدکاهش وجود داشته است.

این آمار نشان میدهد؛  پروازهای بین المللی فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در هفت ماهه سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 87 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 96 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 81 درصد کاهش وجود داشته است.

در پروازهای خارجی فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در هفت ماهه سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 80 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 92 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 70 درصد کاهش وجود داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.