| کد خبر: 217748 |

بوئینگ اولین سفارش ساخت هواپیمای ۷۳۷ مکس را پس از دو سقوط مرگبار دریافت کرد

شرکت آمریکایی بوئینگ اولین سفارش خود را برای ساخت هواپیمای "۷۳۷ مکس" در حالی دریافت کرده است که سازمان های نظارتی پس از دو سقوط مرگبار این مدل از هواپیما آن را زمین گیر کرده بودند.

تین نیوز

 شرکت آمریکایی بوئینگ اولین سفارش خود را برای ساخت هواپیمای "۷۳۷ مکس" در حالی دریافت کرده است که سازمان های نظارتی پس از دو سقوط مرگبار این مدل از هواپیما آن را زمین گیر کرده بودند.

به گزارش تین نیوز به نقل از راشاتودی، شرکت آمریکایی بوئینگ اولین سفارش خود را برای ساخت هواپیمای "737 مکس" در حالی دریافت کرده است که سازمان های نظارتی پس از دو سقوط مرگبار این مدل از هواپیما آن را زمین گیر کرده بودند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود خطوط هوایی لهستان موسوم به "اینتر ایر" سفارش ساخت چهار هواپیمای 737 مکس را به بوئینگ داده است.

طبق گفته Enter Air که بزرگترین اپراتور پروازهای چارتر در لهستان است، بازبینی های انجام گرفته شده برای مدل 737 در پی دو سقوط سال 2019 موجب شده تا این مدل "بهترین هواپیمای جهان برای سالهای آینده" باشد.

این شرکت لهستانی در سال 2010 با یک هواپیمای 737 پروازهای خود را شروع کرد.

این خطوط هوایی دارای 22 فروند هواپیما از مدل "نسل بعدی 737" می باشد و در صورت خرید هر چهار هواپیمای مذکور در قرارداد جدید، ناوگان 737 مکس آن به 10 فروند هواپیما خواهد رسید.

معاون رئیس بخش فروش و بازاریابی هواپیماهای تجاری بوئینگ گفتک ما شایستگی تعهد خطوط هوایی اینتر ایر به خانواده بوئینگ 737 را نداریم.

دو طرف همچنین اعلام کردند که آنها برنامه تحویل سفارشات قبلی را تغییر داده اند و خسارت های ناشی از زمین گیر شدن 737 مکس را نیز به اینتر ایر جبران کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.