| کد خبر: 209626 |

ایرلاین‌های ژاپنی بدون مسافر پرواز می‌کنند

گزارش یک نشریه ژاپنی حاکی است که هواپیماهای خطوط هوایی این کشور بدون تغییر برنامه، پروازهای داخلی را حتی با توجه به خالی بودن بیشتر صندلی ها ادامه می دهند.

تین نیوز

گزارش یک نشریه ژاپنی حاکی است که هواپیماهای خطوط هوایی این کشور بدون تغییر برنامه، پروازهای داخلی را حتی با توجه به خالی بودن بیشتر صندلی ها ادامه می دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ژاپن تایمز روز شنبه گزارش کرد کرونا باعث یک بحران در کشور شده است و دولت برای این شرایط دستور کاری خاصی به سازمان ها و شرکت های هواپیمایی ارایه نکرده است و آنها طبق برنامه بیشتر پروازها را ادامه می دهند.

شرکت های هواپیمایی آنا و جال در ژاپن اعلام کرده اند که ۹۰ درصد از پروازهای خارجی را قطع کرده اند اما پروازهای داخلی آنها انجام می شود این دو شرکت در گزارشی خاطر نشان کردند که روزانه بیش از ۸۰۰ پرواز را به شهرها و مناطق مختلف ژاپن انجام می دهند.

پروازها در شرایطی در داخل کشور و در بیشتر مواقع بدون مسافر انجام می شود که دولت برای سراسر ژاپن وضعیت اضطراری در نظر گرفته است.

شرکت های هواپیمایی در ژاپن اعلام کرده اند وضعیت اضطراری شرایط آنها را که اصلا مطلوب نیست بدتر نیز خواهد کرد اما همچنان به پروازهای داخلی حتی بدون مسافر ادامه می دهند.

در ژاپن پروازهای داخلی پس از شیوع کرونا ممنوع نشده است اما دولتمردان دایما به مردم توصیه می کنند در خانه ها مانده و فاصله اجتماعی را مراعات کنند.

تا کنون در ژاپن  ۹ هزار و ۷۸۷ تن به بیماری کرونا مبتلا شده و شمار جان باختگان هم به ۱۹۰ تن و شمار بهبود یافتگان نیز به ۹۳۵ نفر افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.