| کد خبر: 207637 |

شرکت هواپیمایی آمریکایی پروازهای خارجی خود را ۷۵ درصد کاهش می‌دهد

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد قصد دارد ۷۵ درصد از پروازهای بین المللی خود را متوقف کند و تقریبا تمام ناوگان هواپیماهای پهن بدنه خود را زمین گیر سازد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد قصد دارد ۷۵ درصد از پروازهای بین المللی خود را متوقف کند و تقریبا تمام ناوگان هواپیماهای پهن بدنه خود را زمین گیر سازد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد قصد دارد 75 درصد از پروازهای بین المللی خود را متوقف کند و تقریبا تمام ناوگان هواپیماهای پهن بدنه خود را زمین گیر سازد. شرکت‌های هواپیمایی سراسر دنیا در برابر کاهش تقاضای سفر به خاطر همه گیری ویروس کرونا واکنش نشان می دهند.

 این اطلاعیه بزرگترین خط هوایی آمریکا چند ساعت پس از آن منتشر شد که کاخ سفید اعلام کرد محدودیت های جدید مسافرتی برای اروپایی‌ها وضع کرده است که شامل مسافران انگلیس و ایرلند می شود. این محدودیت ها از دوشنبه شب آغاز می شوند.

  کاهش پروازهای این شرکت هواپیمایی شامل تمام پروازهای طولانی مدت بین المللی به آسیا، استرالیا، اروپا، نیوزیلند و آمریکای جنوبی می شود.

 هنوز روزانه دو پرواز به لندن وجود دارد و هفته‌ای دو پرواز هم به توکیو در آسیا صورت می گیرد. پروازهای کوتاه بین المللی هنوز هم ادامه دارند.

 امریکن ایرلاینز تایید کرد تقریباً تمام هواپیماهای پهن بدنه خود را زمین گیر می کند و تخمین می‌زند ظرفیت پروازهای داخلی آن در آوریل 20 درصد و در ماه می 30 درصد نسبت به همین زمان در سال گذشته میلادی کاهش داشته باشد.

 شرکت یونایتد ایرلاینز شنبه گذشته اعلام کرد پروازهای خود را به انگلیس کاهش می دهد. خطوط هوایی ساوت وست هم پروازهای خود را کم کرده است و دلتا ایرلاینز قصد دارد پروازهای خود به انگلیس را کاهش دهد.

ساوت وست یکی از معدود خطوط هوایی آمریکاست که هنوز هم برنامه کامل پروازهای خود را دارد ولی اعلام کرده به شدت آنها را کاهش می‌دهد.

 مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت محدودیت های سفر برای شهروندان انگلیسی و ایرلندی از دوشنبه شب اعمال می شود و به این ترتیب بیشتر شهروندان غیر آمریکایی که در 14 روز گذشته در این کشورها بوده اند از ورود به آمریکا منع می‌شوند.

 خطوط هوایی آمریکا علاوه بر اقداماتی که هزینه های آنها را پایین می‌آورد، به کارمندانشان پیشنهاد داده‌اند داوطلبانه مرخصی بدون حقوق بگیرند تا تعداد کارمندان متناسب با تعداد پروازها باشد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.