| کد خبر: 207334 |

مغرب، پروازها از و به ایتالیا را لغو کرد

دولت مغرب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه پروازها از و به ایتالیا و دولت الجزائر پروازها از و به شهر میلان ایتالیا را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.

تین نیوز

دولت مغرب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه پروازها از و به ایتالیا و دولت الجزائر پروازها از و به شهر میلان ایتالیا را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، همزمان که ایتالیا اقدامات قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا را گسترش داد و تجمع عمومی در تمام این کشور را ممنوع اعلام کرد، برخی کشورها نیز پروازها از و به این کشور را لغو کردند.

خبرگزاری «المغرب العربی» امروز گزارش کرد که «پادشاهی مغرب از امروز تا اطلاع ثانوی، بعد از انتشار سریع ویروس کرونا در ایتالیا، همه پروازها از و به این کشور را لغو کرد».

به گزارش وبگاه خبری هسپرس مغرب، شرکت هواپیمایی مغرب یکشنبه گذشته نیز همه پروازها به دو شهر میلان و ونیز را به دلیل ویروس کرونا لغو کرده بود.

دولت الجزائر نیز در تصمیمی مشابه اعلام کرد که پروازها به شهر میلان ایتالیا را لغو کرده است. بیانیه شرکت هواپیمایی الجزائر اعلام کرد که از امروز سه‌شنبه پروازها از و به میلان ایتالیا را «به عنوان اقدامی احتیاطی» تا اطلاع‌ثانونی لغو می‌کند.

تا دیروز دوشنبه (نوزدهم اسفند) ایتالیا اعلام کرد که ۹۱۷۲ نفر تاکنون در ایتالیا شناسایی شده‌اند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. تعداد درگذشتگان در این کشور که تا یکشنبه ۳۶۶ نفر بود، تا دیروز دوشنبه به ۴۶۳ نفر افزایش یافت. حدود ۶۵۰ مبتلا نیز در این کشور تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته‌اند.

«جوپه کونته» نخست وزیر ایتالیا دیروز دوشنبه گفت که به مردم در سراسر این کشور تنها اجازه سفر برای کارهای ضروری داده می‌شود. وی اضافه کرد این اقدامات که از روز سه‌شنبه اجرایی شده با هدف حمایت از افراد ضعیف در جامعه است (جزئیات بیشتر).

کشور مغرب نیز پیشتر از شناسایی دو مبتلا که فوریه گذشته از ایتالیا بازگشته بودند، خبر داده بود. در ایتالیا بیش از نیم میلیون مغربی می‌کنند و بزرگ‌ترین اقلیت مهاجر در ایتالیا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.