| کد خبر: 204641 |

ویروس کرونا پروازهای «بریتیش اِیروِیز» به چین را زمین‌گیر کرد

بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی انگلیس معروف به «بریتیش اِیرویز» روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، تمام پروازهایش به چین و بالعکس را به حالت تعلیق درآورده است.

تین نیوز

بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی انگلیس معروف به «بریتیش اِیرویز» روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، تمام پروازهایش به چین و بالعکس را به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از ایرنا، روزنامه انگلیسی اکسپرس نوشت: این شرکت هواپیمایی قرار است امروز بیانیه ای رسمی درخصوص تعلیق پروازهای رفت و برگشت خود به چین صادر کند.

پیش از این نیز وزارت امور خارجه انگلیس از شهروندان این کشور خواسته بود تا به دلیل شیوع ویروس مهلک کرونا در بخش هایی از چین، از سفرهای غیرضروری به این کشور بپرهیزند.

 کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به ۱۳۲ کشته و ۶ هزار مبتلا رسیده است در حالی که حدود ۱۰۰ تن هم درمان شده اند.

به گزارش ایرنا در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۲۳۲ نفر هم مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند که حال عمومی یک هزار و ۲۳۹ تن آنها وخیم است بیشتر مبتلایان در شهر ووهان و استان هوبی کانون شیوع این ویروس هستند.

شرکت بریتیش ایرویز در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی شد و در حال حاضر روزانه به ۱۶۹ مقصد در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد. این شرکت هم‌اکنون به‌عنوان سومین شرکت هلدینگ هواپیمایی جهان شناخته می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.