| کد خبر: 203968 |

۱۱ پرواز فرودگاه اهواز به‌دلیل شرایط جوی در مبدا باطل شد

۱۱ پرواز ورودی و خروجی صبح یکشنبه فرودگاه بین‌المللی اهواز به دلیل مشکلات جوی به‌وجود آمده در فرودگاه‌های مبدا یا مقصد باطل شد.

تین نیوز

۱۱ پرواز ورودی و خروجی صبح یکشنبه فرودگاه بین‌المللی اهواز به دلیل مشکلات جوی به‌وجود آمده در فرودگاه‌های مبدا یا مقصد باطل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، برابر اعلام روز یکشنبه اطلاعات پروراز فرودگاه اهواز، پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایرتور با شماره ۹۵۶ در ساعت ۷:۴۵ دقیقه و هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۲ در ساعت ۷:۵۰ دقیقه از فرودگاه تهران، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شماره ۲۹۰ در ساعت ۸:۵۰ از فرودگاه تبریز، هواپیمایی ماهان با شماره‌های ۴۵۶۴ و ۴۵۲۴در ساعت ۱۰:۱۵ و ۱۲:۰۵ دقیقه به ترتیب از فرودگاه‌های عسلویه و خارگ به مقصد اهواز باطل اعلام شدند.

همچنین پرواز ساعت ۸:۴۵ ایران‌ایرتور با شماره ۹۵۷ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۸:۵۰ هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۳ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۹:۴۰ هواپیمایی ایران‌ایر با شماره  ۲۹۱به مقصد تبریز، پرواز ساعت ۱۱:۱۵ هواپیمایی ماهان به شماره ۴۵۶۵به مقصد عسلویه، پرواز ساعت ۱۲ هواپیمایی زاگرس با شماره ۴۰۱۶به مقصد تهران و پرواز ساعت ۱۲:۴۰ هواپیمایی ماهان با شماره ۴۵۲۵ به مقصد خارگ از فرودگاه اهواز باطل شدند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.